بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

امریکادر کلام

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/139311210296006a.jpg


امام خمینی:امریکاهیچ غلطی نمیتواند بکند.
امام خامنه ای:همه گزینه های امریکاروی میز باشد مثلاچه غلطی میخواهند بکنند؟
احمدی نژاد:بدان گردن کلفت تر از تو نتوانستند غلطی بکنند
ظریف:امریکا می تواند با یک بمب،سیستم دفاعی ایران را از کار بیندازد.⬅
روحانی:اوباما فردی با ادب و هوشمند است!

(((یه چیز جالب وتأسف برانگیز دیگه)))

واقعیت مذاکرات انجام شده در هاله ابهام!!!

در سال 85 تیتر اکونومیست با تصویری از احمدی نژاد این بود: 
UNstoppable؟
غیرقابل توقف؟

تیتر اکونومیست بعد از پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 اینگونه شد:
Can Iran be stopped؟
ایران را می توان متوقف کرد؟

و حالا بعد از گذشت تنها یکسال از دولت یازدهم، اکونومیست اینگونه تیتر میزند:
The revolution is over
انقلاب تمام شد!

Inline image 1

http://www.economist.com/news/leaders/21629338-changes-iran-make-nuclear-deal-more-likelynot-month-perhaps-eventually

به نظر شما در مذاکرات چى گفته شده ک دیگه بجاى بحث هسته اى حرف از انقلاب میزنن؟

نظرات 19 + ارسال نظر
آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:11

سلام استاد
چی می تونیم بگیم؟چیکار می تونیم بکنیم غیر از بیدار کردن عده ای که هنوزم در خوابند؟؟؟

علیکم سلام
فعلا فکر کنم وظیفه همین باشه.
این عمار حضرت آقا که میگفتند با نگاهی به زندگی و روش عمار می توان اینجوری نتیجه گرفت که عمار تمام تلاش خود را برای روشنگری و بیان حقیقت در بین مردم انجام داد.اگر با آن خط و مش قرار باشد حرکت کنیم فعلا روشنگری وظیفه مان است.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:24

ان شالله تمام سعی خود را خواهیم نمود

فکر کردم دیر رسیدم و شما هم خوش به حالتون شده و خوابتون برده!!!!

انشاا.. همه بتوانند وظیفه خود را به نحو احسنت انجام بدهند.
نه بابا چه خوشبحالی
ما که فعلا بیداریم.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:32

شما هم که همیشه بیدارید!!!!!!!!(از دست من....)

چیکار کنیم!میخواید از بین به بعد زود بخوابیم؟
من که قبلا هم بیدار میموندم.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:35

میگم اون 7تا شهیدی که تو سامرا سوزوندن بچه های ما نبودن؟؟؟؟؟

در جریان نیستم.امروز کلی درگیر بودم.تازه رسیدم خونه.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:40

من دیرتر رسیدمبا توجه به ساعت مطلبی که گذاشتید!!!!

من هم همون موقع رسیدن.سریع این مطلب رو گذاشتم

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:47

خدا به شما خیر و قوت بده
احتمالاً چند روزی از دست بنده راحت هستید(البته اگر دعا کنید که اینترنت در دسترسم نباشه)

خدا به شما هم قوت بده.
خیره انشاا... جایی تشریف میبرید؟

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:48

ضمناً راجع به زود خوابیدن؟؟؟؟؟؟؟
شما می تونید بهش عمل کنید؟

به چی عمل کنم؟

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:51

که زود بخوابید

اگه شما زود میخوابید منم بخوابم؟

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:56

من گفتم که زود میخوابم؟؟؟
البته نسبت به شما............!!!!!!!!!!!!!!!!آره

أصن من با شما قهرم

باشه چشم منم زود میخوابم.
وای بازم قهر
اصلا الان میرم میخوابم هم خیال خودم رو راحت میکنم هم خیال شما رو

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:06

قهر چیه بابا
به قول دوستان یچیز گفتیم جو عوض بشه

باشه جو رو عوض کردی

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:12

وااااااااااااااااای چقد خندیدم!!!!!!!!!!!!
تزئین ماشین عروس با فلفل دلمه
خیلی باحال بود

اما خیلی گران در میاد
من مخالفم

کجا دیدی؟
اینقدر این قرتی بازیها رو در میارند که انتظارات بالا میره،اونوقت کسی نمیخواد ازدواج کنه.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:23

snn
ستون سمت . اخبار سایر رسانه ها
خبر نهم باید باشه فکر کنم

آخ گفتید!!!!!!!!!

ذوق هنری قشنگی هستش ولی اما حیف چی بشه.
کلی اسراف و......

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:23

سمت راست

حالا دیگه چرا ناراحتی؟
حیف که معذرت خواهی زودتر کردی والا.......................
انشاا... قضیه ما هم به این زودیها حل و تموم میشه.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:34

مثلاً میخواستید چیکار کنید؟؟؟؟؟ها؟ ها؟

هییییییچ کاری نمیتونید بکنید

(حاجی ، بدهکاری ، قول و....)
ان شالله به حق حضرت زهرا(س) . خوش به حال طرف

آره فکر کنم درست فرمودید اسراف احتمالا درست باشه.
منو عصبانی نکنیدها

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:49

برای چی می خواید عصبانی بشید؟گفتم خوش به حال طرف؟ یا
گفتم هیچ کاری نمی تونید بکنید؟یعنی می تونید؟نه فکر نکنم. خلاصه ای از دلایل رو داخل پرانتز گفتم

منو مسخره میکنید،من نمیتونم کاری انجام بدم.حالا ببین چیکار میکنم.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:51

ولی جالب بود موضع گیری شما(صورتکها به ترتیب بیان گر اصل مطلب بودن)
نمی تونید

اون صورتکها دیگه نشون داد نهایت عصبانیتم رو که تبدیل به مسخره بازی و خنده شد.کار دیگری نمیتونستم بکنم.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:53

دیگه بیشتر مزاحم نمیشم
هم روز پرکاری داشتید و باید استراحت کنید ،هم فردا....
نماز اول وقت هم موضوع اصلی و مهم!!!

ان شالله موفق ، سربلند و خوشبخت باشید

خواهش میکنم چه مزاحمتی.
بله نماز اول وقت یکی از مهمترین مقولات، تازه الان ساعت رو دیدم تعجب کردم.
انشاا... شما هم موفق و سربلند و سرافراز و خوشبخت بشید.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:56



حلالم کنید

شوخی کردم جدی نگیرید.
خوبی و بدی شما از ما دیدید حلال کنید.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:01

برام دعا کنید که امام رضا (ع ) بطلبه

التماس دعای ویژه
شب بخیر
یاعلی

انشاا... برای همدیگر دعا کنیم که امام رضا(ع) بطلبه.
محتاج به دعای ویژه
شب خوش
علی یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد