بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

http://media.snn.ir/original/1394/09/10/IMG10571460.JPG

دارم فکر می‌کنم اگر رسانه‌های وهابیت و آل‌سعود که این روزها به خاطر شکست‌های پیاپی در سوریه، عراق، لبنان و یمن، کینه سپاه در سینه دارند، بخواهند به فرزندان انقلاب توهین کنند، اینطور که «روزنامه یارانه‌بگیر از دولت» توهین کرده، هتاکی می‌کنند؟ اگر حامیان داعش بخواهند توهین کنند، اینطور که روزنامه اصلاح‌طلب توهین کرده می‌کنند؟ اگر رادیو آمریکا و رادیو اسرائیل بخواهند توهین کنند، مانند این نشریه می‌نویسند؟


توهین جریان اصلاح‌طلب به فرزندان انقلاب بی‌سابقه نیست. مگر نبود سایت منتسب به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد که تا توانست به سپاه پاسداران حمله کرد؟ مگر عالیجناب همزمان و همصدا با رادیو اسرائیل علیه بشار اسد و خط مقاومت در سوریه سخنرانی نکرد؟ مگر روزنامه فتنه همین چندی پیش تیتر بی‌بی‌سی را برای شهادت سردار حسین همدانی انتخاب نکرد؟

 

نمی‌خواهم همه چیز را به سال 88 بازگردانم اما به سال 88 بازمی‌گردد. «نه غزه، نه لبنان» را اگر بخواهند نسخه نودوچهارش را رونمایی کنند، جز مقاله توهین‌آمیز روزنامه هتاک است؟ آدمخوارهای فتنه‌گر که لباس سرباز نیروی انتظامی را از تن درآوردند، با میلگرد بر سر جوان بسیجی کوبیدند، جانباز دفاع‌مقدس را که سال‌ها برای این آب و خاک در جبهه جهاد کرده بود، با مشت و لگد تا سر حد شهادت پیش بردند، در روز عاشورا به امام حسین(ع) و اولاد زهرا(س) بی‌حرمتی کردند و خیمه عزای اباعبدالله(ع) را به آتش کشیدند، داعشی‌اند یا فرزندان انقلاب که داعش را زمینگیر کرده‌اند؟


دین به کنار، انقلابی‌گری به کنار، کسی اگر وطن‌پرست هم باشد می‌فهمد فرزندان سپاهی انقلاب اگر در سوریه و عراق جهاد نکنند باید در پشت دروازه تهران در مقابل داعشی‌ها ایستاد! که البته مردم «مرگ بر آمریکا» و مردم روز تشییع شهدای غواص که به «آمریکایی‌ها» نه گفتند حواس‌شان هست. خدا کند الباقی که خواب آمریکا را می‌بینند، بیدار شوند. مردم حواس‌شان هست که یک خط در میان تصویر حاج‌قاسم را برای هم می‌فرستند. مردم حواسشان هست که در اولین 22بهمن پسابرجام «مرگ بر آمریکا» را بلندتر از همیشه فریاد کردند. ضدانقلاب دید و شنید این شعارها را اما همین روزنامه‌هایی که اول کلام مرزشان با اوباما را شرح دادم، ندیدند و نشنیدند. ندیدند و نشنیدند که بعد از 22 بهمن «مرگ بر آمریکا» طرف استکبار را گرفتند!


جریان مقابل امام(ره) که در روزنامه یارانه‌بگیر از دولت، علیه سپاه- این یادگار امام عزیز- مطلب می‌نویسد و حرف‌های داعش را به روز رسانی می‌کند، یادش بیاورد که سیدمهدی هاشمی معدوم، امین آیت‌الله مرجع اصلاح‌طلبان، مگر روی داعش را سفید نکرد؟ به یاد روزنامه مبلغ مصدق و بازرگان می‌آورم: مگر منافقین- فرزندان عزیز آقای بازرگان- در همین خیابان‌های تهران روی داعش را سفید نکردند؟ تفاله جریان «نه غزه، نه لبنان» را که به سپاه حمله می‌کند، که حامی داعشی‌های دهه 60 را تبلیغ می‌کند، که فتنه‌گران- این تکفیری‌های بدتر از داعش که مادر باردار را در خیابان‌های تهران در همین 88چادر از سرکشیدند- را تمجید می‌کند به چه عنوانی باید خواند که حق مطلب ادا شود؟


«داعش» این روزها مهم‌ترین دشمن واقعی و فعالش را «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» می‌داند. الحمدلله. روح خمینی عزیز شاد از این بغض تکفیری‌ها از سپاه. رهبر حکیم، سرحال از اقتدار سپاه عزیز. تا کور شود هر آن که نتواند دید. این روزها هر که علیه سپاه و اقتداری که در خلیج‌فارس از خود نشان داد و تاییدی که از امام امت گرفت، بایستد، جز این است که «صدای داعش» است؟ مردم‌نشناس‌ها که نه روز تشییع شهدای غواص را دیدند، نه روز قدس را و نه 22بهمن را، اینقدر هم نمی‌فهمند که «صدای ملت»، «صدای داعش» نیست. حتی مدیران مطبوعاتی نمی‌دانند انگار که «روزنامه داعش» در میان مردم جایی ندارد که با سکوت و تشویق هر روز این روزنامه را روی دکه روزنامه‌فروشی‌ها می‌فرستند!


چند روز است حرف از قلم‌طلایی‌ها و شفافیت است. با این مقاله توهین‌آمیز روزنامه مورد علاقه دولت شفاف شد که داعشی کیست و وطنی کیست! قلم‌طلایی‌ها شفاف کردند ماجرا را! شفاف شد که چرا «وطن امروز» به خاطر عدم درج نام مدیرمسؤول در چند شماره روزنامه به دادگاه می‌رود اما دولت برای توهین به سپاه که ضامن امنیت کشور است، خم به ابرو نمی‌آورد! همه چیز شفاف شد. شفاف بود، شفاف‌تر شد.

منبع: وطن امروز

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد