بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

چگونگی جلوگیری از انحراف و تغییر هویت انقلاب


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/9518/C/13890314_189518.jpg


کسانى که در پى تغییر هویت انقلاب بر مى‌آیند، معمولاً با پرچم رسمى و با تابلو جلو نمى‌آیند؛ آنچنانى حرکت نمیکنند که معلوم بشود اینها دارند با این حرکت مخالفت میکنند؛ حتّى گاهى به عنوان طرفدارى از حرکت انقلاب، یک اقدامى میکنند، یک اظهارى میکنند، کارى میکنند، زاویه ایجاد میکنند؛ انقلاب از جهتگیرى خود بکلى دور مى‌افتد، برکنار میشود.


 براى اینکه این جهتگیرى غلط و این انحراف اتفاق نیفتد، احتیاج به شاخصهاى معینى هست. باید سر راه، شاخصهائى وجود داشته باشد. اگر این شاخصها بود، روشن بود، واضح بود، در معرض دید مردم بود، انحراف اتفاق نمى‌افتد؛ اگر کسى هم در جهت انحراف کار کند، از نظر توده‌ى مردم شناخته میشود؛ اما اگر شاخصى وجود نداشت، آن وقت خطر جدى خواهد شد.


 خوب، شاخص در انقلاب ما چیست؟ این خیلى مهم است. سى سال است که ما در جهت این انقلاب حرکت میکنیم. ملت ما بصیرت به خرج دادند، شجاعت به خرج دادند، حقاً و انصافاً لیاقت به خرج دادند. این انقلاب را سى سال است شما دارید جلو میبرید؛ اما خطر وجود دارد. دشمن انقلاب، دشمن امام بیکار نمى‌نشیند؛ سعى میکند این انقلاب را از پا در بیاورد. چه جور؟ با منحرف کردن راه انقلاب. بنابراین لازم است ما شاخص داشته باشیم.


 من عرض میکنم بهترین شاخصها، خود امام و خط امام است. امام بهترین شاخص براى ماست.


 خطبه‌هاى نماز جمعه‌ى تهران در حرم امام خمینى رحمه‌الله ۱۳۸۹/۰۳/۱۴

نظرات 1 + ارسال نظر
قطعه 44 پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 19:35 http://kahaf.blog.ir/

21 آبان
سالروز شهادت سردار سرلشکر سپاه شهید حسن طهرانی مقدم
(پدر موشکی ایران)
مسئول سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران
هدیه ذکر صلوات از طرف شهدا، نثار حضرت زهرا سلام الله علیها




*پیش بسوی گسترش دین الهی در تمامی کره زمین و ایجاد زمینه اطاعت مطلق او در سرتاسر زمین و ایجاد زمینه ظهور آخرین منجی و بسط و گسترش فرهنگ تشیع علوی در سرتاسر جهان.


حسن مقدم*

۱۴/۲/۹۰

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد