بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

میلاد امام حسن عسکری علیه السلام مبارک


ویژه نامه ولادت امام حسن عسکری(علیه السلام)

بسم الله الرحمن الرحیم

تو آمدی و کوچه های مدینه را باران شکوفه پوشاند؛ آمدی و آینه ها، به پابوسی ات، آب های جهان را به انعکاس برخاستند. آمدی، تو یازدهمین چراغ پرفروغ ولایت باشی .
فرا رسیدن ٨ ربیع الثانی سالروز میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ، حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را به محضر فرزند بزرگوارش امام عصر حضرت حجة ابن الحسن عسکری علیه آلاف التحیة و
السلام و عموم شیعیان جهان تبریک عرض مینماییم .

نظرات 18 + ارسال نظر
آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 16:43

حسن رواشتباه نوشتم ها!!!!!!!!!

میدونم.اول فکر کردم توی متن خودم اشتباه نوشتم.
راستی اون اعداد رو نگفتید برای چی نوشتید؟

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 16:53

جواب دادم که!
با عرض شرمندگی حواسم نبود و اشتباهاً تایپ شد!

بابا من که حرفی نزدم.اصلا حذفش میکنم.

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 16:59

پیام منو حذف کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازم بنده رو دعوا کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أصن ....

بابا من چیکار کنم؟؟؟؟
من که دعوا نکردم!!!
اشتباه نوشته بودید حذف کردم.
چیکار باید میکردم؟؟؟

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:01

شما پرسیدید اعداد چیه؟منم گفتم اشتباه تایپی بود

آهان الان گرفتم چی شد.
چشم حالا چیکار کنم؟چی امر میفرمایید؟

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:06

هیچی
کار خوبی کردید
رفع زحمت میکنم
یاعلی

باشه حالا با ناراحتی نرید
زحمت نیستش بلکه رحمت هستش.
علی یارتون ما هم با اجازه بریم.

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:11

اگر با ناراحتی هم رفته باشیم چیکار میشه کرد؟؟؟
کاری نمیشه کرد!!!!!

سلام
دوست ندارم که کسی از دستم ناراحت باشه.
یعنی کار بدی کردم که از دستم ناراحتید؟؟؟
چرا شاید بشه کاری کرد!!!

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:15

علیکم سلام
ناراحت شدن من در برابر ناراحت شدن شما از من چیزی نیست
بیخیال
ناراحت نیستم

به این راحتی بیخیال به نظرتون میشه شد؟؟؟!!!
من از شما ناراحتم؟؟؟
چرا ناراحتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینجوری که شما میگید معلومه که ناراحتید.
منو فکر میکنید اذیت کردید؟
چشم بیخیال میشم.

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:33

متشکرم
حلالم کنید

خواهش میکنم.
من که نمیشناسمتون ولی اگر حقی بر گردن شما دارم شما حلالم کنید و شاید شما حقی داشتید حلال می کنم.
منظور خاصی از این جمله ای که فرستادید ندارید؟؟؟

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:42

منظور «««خاص»»»؟؟؟؟
یعنی چی؟؟؟
یخورده سطح پایین تر صحبت کنید متوجه بشم

بابا سطح بالا صحبت نکردم.
گفتم این حلالیت شاید دلیل خاصی داشته باشه همین.

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:55

!!!!!!!!!!!!!!
نه بابا! از شهادت خبری نیست؟؟؟قسمت ما نمیشه

قطعاً موجب رنجش شما شدم ب همین دلیل عرض کردم

اگه شهادت نصیب دوستان ما بشه که ما هم خوشحال و هم ناراحت میشم.
اینقدر مطمئن هستید که باعث رنجش شدید؟؟؟!!!

آشنا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:01

آآآآآآآآآآره فکر کنم

آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آشنا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:04

آره

من فکر نکنم توی این مدت که پیام میفرستادید،چیزی یا موضوعی باعث ناراحتیم شده باشه که اینقدر مطمئن هستید.البته اگه من باعث ناراحتیتون نشده باشم؟!

آشنا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:12

نظرتون راجع به پیاده روی معروف که چند روز پیش صورت گرفته چی هست؟

کدوم پیاده روی؟
همون که وزیر امور خارجه......

آشنا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:22

بله

هیچی چی بگم.
اتفاقا با یکی از استادام سر همین موضوع بحث شد.
تمام دنیا چشمشون به ایرانه.ایران نماد مقاومت،نماد استکبار ستیزی،نماد ضد آمریکایی،نماد ضد امپرالیسم و نماد خیلی چیزهای دیگر در نظر مردم جهان بود.
حالا تمام مستضعفین دنیا،تمام مردم مظلوم و مورد ظلم قرار گرفته دنیا که دلشان به این نماد خوش بود.............
کمرشان شکست
این نماد سر سازش گرفته و تمام مستضعفین رو داره زیر پا میذاره و رد میشه تا به قول خودشون آسایش داشته باشیم.
(به قول معروف گفتنی نان و نمک میخوردیم ولی دوست نداشتیم این صحنه رو ببینیم)
حالا کی میخواد جلو زور وایسه،تمام دنیا چشمشان به ما بود

آشنا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:37

موافقم
گفتید نان و نمک!!!!!!
به لطف همینا که میخواستن آسایش برای مردم بیارن نمونه.ش رو دیدیم! عده ای از بندگان خدا همینم دیگه نمی تونند خریداری کنند!
آسایش دیگه!!! کم کم پرونده اختلاص ها رو میشه!
14 درصد حقوق افزایش پیدا می کنه بعد مالیات هم 22درصد افزایش پیدا می کنه!
اصلاً نگران نباشید ، شیب تورم ملایم است همه در آسایش و رفاه

واقعا آدم نگران میشه.اینقدر دارند به مردم فشار میارند که کارد به استخونشون برسه.
بعضی وقتا بنظرم میرسه که آقایون انگار میخواند مردم رو اینقدر انگولک کنند تا مردم بریزند خیابون و اعتراض کنند.از احتیاجات مردم میخواند به مقاصد سیاسی شون برسند و نظام رو زیر سوال و فشار ببرند.

آشنا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:53

انگار که نه! قطعاً
و مکرو مکرالله........

خیلی دوست دارم به صحبت ادامه بدم ولی شاگرد تنبلی هستم و زود خسته میشم ، چند روزی هم فشار کاری زیاد بود و یخورده هم دور از جان شما ، سرماخوردگی باعث ضعف بنده شده و ....

اگر اجازه بدید رفع زحمت کنم
شرمنده

نه خواهش میکنم.شما ببخشید که سرتون رو درد آوردم.
بازم که به خودتون فشار آوردید!
انشاا... سلامت و سرزنده باشید.و سلامتیتون رو بدست بیارید.
خواهش میکنم رحمت هستید.
دشمنتون شرمنده باشه.
یاعلی

آشنا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:02

تا حالا شده بدون اینکه من سوالی بپرسم یا حرفی بزنم شما صحبت کنید؟؟؟پس شما سر رو درد نمیارید!!! اگر سر درد آوردن باشه من درد میارم دیگه

چه کنیم؟ اگر این دنیا تلاش نکنیم دیگه راه جبرانی نداریم

ممنون
التماس دعا
یازهرا س

نشده ولی سوال پرسیدید و من پرچونگی کردم.
شاید هم کم کم صحبتهای ما کم بشه.
محتاج به دعا هستیم
یا زهرا(س)

آشنا جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:11

یعنی چی کم کم...؟

شرایط زندگیم شاید جوری شد که کمتر بتونم سر بزنم یا..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد