بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/1393110202890473.jpg

نظرات 48 + ارسال نظر
آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 21:42

قدم اول در رضایت الهی؛
هر حقی که بر گردنت باشد ، تا ادا نکنی ، باب روحانیت ، باب قرب با معرفت ، باز شدنی نیست ! یعنی اینها همه مال حضرت احدیت است و حضرت احدیت ، رضایت خود را در راضی شدن مردم قرار داده است .
آیت ا... سیدعلی قاضی طباطبایی (ره)

الان حقی بر گردن منه؟؟؟؟؟؟
کی رو باید راضی کنم تا حضرت احدیت راضی باشه؟؟؟؟؟

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:03

خدایا این أخوی ما چقد فراموش کار هست!!!!!

حالا چی رو فراموش کردم!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:05

أحیاناً مسخره که نکردید؟؟؟!!!!

بابا چی رو مسخره کردم؟کی رو مسخره کردم؟
حالا نیومده ما رو اذیت کنید

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:19

خب طلب های من رو دیگه

ما آمادگیشو داریم.
شما هر وقت امر فرمودید.
کی؟
چی؟

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:21

من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اذیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدانکنه
ما بچه خوبی هستیم فقط بعضی وقتها شیطون گول میزنه ما رو
شوخی کردم

آره دیگه
عیب نداره بعضی وقت ها گول میخورید،همیشه گول نخورید

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:26

واااااااااای خجالت ندید دیگه
ممنون . راضی به زحمت نیستیم. شوخی کردیم
حقیقتش چمد روز پیش برگه ای دستم رسید که اون صحبت آیت ا... قاضی رو نوشته بود همون لحظه تو ذهنم اومد که بدم به شما ولی قصد کرده بودم که مدتی صحبت نکنم!!!!!!!!.......

خواهش میکنم چه زحمتی.دیگه یه قولی دادم،پاشم هستم.
حالا چی شد که ذهنتون اومد که برای ما بفرستید؟
چرا مدتی صحبت نکنید؟

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:29

اطاعت
سعی میکنیم

احسنت
تلاشتون رو بکنید.
اینم بابت سعی تون

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:46

بابت یادآوری طلب دیگه
مدتی هست که زیادی نظر دادم
کم کم....
اگر یکدفعه ای ساکت بشیم 2 فکر به نظر خواهد رسید:
1) کسی تونسته ما رو ساکت کنه
2) ممکنه قهر کرده باشیم
پس برای از بین بردن چنین فکرهایی کم کم رفع زحمت میکنیم

بابت هدیه تون(گل) ممنون

از نظرتون نظر دادن زیاد بده یا خوبه؟!
چرا کم کم میخواید رفع زحمت کنید؟؟؟؟
من که گفتم که نقطه زحمت اضافه هستش ولی با اون حال نظر و زندگی خودتونه،شاید......

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:56

می ترسم با این همه حرف زدن موجب رنجش بشم

چه رنجشی؟؟؟
زمان و شرایط شاید باعث بشه که کم کم فاصله بگیریم......

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:12

بله ممکنه زمان و شرایط شما باعث بشه در فضای مجازی.....
استاد نیمه راه
بد بد بد

ناراحت نباشید اینو گفتم که آمادگیشو داشته باشید،این دنیا واقعی هستش.
دوست ندارم رفیق نیمه راه باشم
قبول دارم دنیای نامردیه

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:29

میخواید مثل جهاد ، محمدحسن ، محمود علی شبیب و....

من طلبم رو میخوام، میخوام ، میخوام

نه بابا ما همچین توفیقی نداریم.اینقدر شیشه خورده داریم که.......
یا مثل بعضی شهدا کار جامونده داریم که باید انجام بدیم تا راه مون باز بشه.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:37

گفتم من طلبم رو میخوام
طلب ها!!!

خب باشه
چرا عصبانی
اینم جعبه کجا و کی تحویل بدم؟

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:46

قول میدید بدید؟؟؟

شک دارید؟؟؟

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:53

شاید با این درخواستم پشیمون بشید برا همین گفتم
طلب ها رو اینجا نمیخوام .قول میدید اگر شهید شدید اونطرف کمکم کنید؟؟؟؟

باید دید خدا برای بندگانش چی در نظر گرفته.البته این بندگان هستند که راه رو انتخاب میکنند.شما دعا کنید که شهید بشم بعد نوبت خواسته شما.شاید خدا چیزی دیگه ای برای ما در نظر گرفته.
فقط محتاج دعای دیگران هستم تا از لغزش و سقوط در امان باشم.یه کار اشتباه من ممکنه فرسنگها منو از خدای خودم فاصله بده و یک دعای دیگران در حقم ممکنه من رو خیلی به محبوبم نزدیک کنه.
شهدا این دنیا از جانشان مایه میذارند و آن دنیا از آبرویشان.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:56

دلمون که غصه داشت اشکمون هم در اومد

برای چی اشکتون در اومد؟
ببین میتونید بارمون رو سنگین تر کنید.
میگند خندوندن مومن کلی ثواب داره،ما نه تنها این کار رو نکردیم بلعکس هم شد.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:05

چه شهید بشید چه انسان خوبی باشید و سعی شما بر لغزش نداشتن و خوب بودن باشه ، قول میدید....

قول دادن خیلی سخته.....
ولی شما دعا کن که ما پیش عزیزمون شرمنده نشیم.همین باعث میشه که بگم خدا جون اونی که بیادم بود تو به یادش باش،اونی که با دعاهاش باعث شد شرمنده ات نشم تو شرمنده اش نکن.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:08

شما مقصر نیستید . شب جمعه و عشق حرم اباب به دل آدم امان نمیده
آخ که بدجور دلم تنگه....

خوش به حال دلتان
تمام خوبان عالم امشب در کربلا جمع هستند.نگهبانان به هرکسی اجازه ورود نمیدند که در این جمع و در کنار ارباب باشد
دل باید بی قرارباشد،دلی که به فکر دنیا،پول،خونه،زندگی باشه اجازه ورود نداره،باید صاف باشه.
البته اینهایی که گفتم بد نیست ولی نباید وابسته بود والا دل رو کدر میکنه.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:15

من دعا کنم شما یادت بره یقه رو میگیرم ها
التماس دعا

محتاج به دعا هستیم شما دعا کن اونی که حساب میکنه حواسش هست که دعای کی این رو به اینجا رسونده.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:20

عجب کاری کردم
من پول رو دوست دارما، گفته باشم،خونه هم که آره دیگه ، زیر100 متر نباید باشه اصولاً دل خانوم خونه میگیره
شوخی کردم

ببخشید با حرفم ناراحتتون کردم

نه بابا ناراحت نشید.حرف دل که ناراحتی نداره.
پول رو که همه دوست دارند ولی نباید وابسته و دلبسته شد بهش، سعی میکنیم یه خانومی بگیریم که زیر 100 متر هم راضی باشه،دلشم هم نگیره.
نه چه ناراحتی،بعضی وقتها نیازه که انسان برنامه ها و آرمان هاش رو مرور کنه و در خواب غفلت فرو نره و در دنیا غرق نشه.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:26

خدا به داد برسه اون روزی که بفهمید من چه کسی هستم
نمیدونم چرا تصور خوبی از عکس العمل شما ندارم

واقعا..........
چرا تصور خوبی ندارید؟
یا من انتظارشو ندارم
یا شما کاری کردید که....

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:35

آره واقعاً باید سعی کنیم...
انصافاً پول و متراژ خونه و عروسی های آن چنانی و مهریه های زیادخوشبختی میاره؟به نظر من که نه!در بهتر زندگی کردن بی تاثیر نیست ولی نه اینکه تمام هدف زندگی باشه
مهم ایمان و اعتقادات هست که باعث بشه که انسان ها به رشد و تعالی برسند. که محبت و اخلاق و صداقت و... زیر مجموعه ایمان و اعتقادات قرار میگیره
این نظر من هست
امان از دست بعضی دختر ها

بله حرفتون درسته امکانات تاثیر داره در زندگی بهتر.یه موقع همین امکانات انسانها رو از هم دور میکنه.مثلا تا موقعی که طرف گوشی ساده داره همیشه با هم نشستند و دارند صحبت میکنند ولی امکانات بهتر یعنی گوشی باکلاس تر میاد در زندگی آدم ها از هم فاصله میگیرند و با گوشیهاشون مشغولند.البته در بعضی مواقع اینجوریه و میشه نتیجه گرفت ممکنه خطرناک هم باشه.
صحبت ایمان واعتقادات رو کردید یاد این حدیث افتادم.
امام جواد - علیه السلام - فرمود: هر که به خواستگاری دختر شما آید و به تقوا و تدیّن و امانتداری او مطمئن می باشید با او موافقت کنید وگرنه شما سبب فتنه و فساد بزرگی در روی زمین خواهید شد.
و کسانی که این معیار امام جواد(ع) رو نگاه نمیکنند باید گفت امان از دست بعضی دختر ها.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:37

مثلاً چیکار کردم که....
متوجه نشدم
توضیح لطفاً

من که نمیدونم، شما میگید تصور خوبی از عکس العمل شما ندارم.
گفتم شاید کاری کردید که همچین تصوری دارید.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:57

دست شما درد نکنه دیگه. یعنی ما چون گوشی اندروید داریم....
البته گوشی ما در اندرویدها ، ساده حساب می شود

به نظر من مواقعی پیش میاد که دخترها به دلیل نداشتن آمادگی یا شرایطی که برای خودشون تعریف کردن جواب منفی میدن . خب پسرهای بی عرضه هم داریم دیگه(ایناروهم برای دل دخترها گفتیم که از ما ناراحت نشن)

بابا منظورم به شما نبود.یه مثال ملموس میخواستم بزنم که متوجه بشید.حالا اتفاقی به خودتون گرفتید
بله حرف شما درسته یه موقعی هستش که خانوم آمادگی و یا شرایطشو نداره و ولی موقعی که کسی رو دعوت کردند به فرموده امام جواد(ع) به تقوا و امانتداری او مطمئن هستند دلیلی نداره که جواب منفی بدند یا دعوت نمیکردن بدلیل شرایط خاص یا دعوت کردند نباید راحت عبور کنند.البته این هم یه واقعیتی هستش که بعضی از آقایون بی عرضه گی از خودشون نشون میدند.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:01

آها !
خب باشه
ما که کاری نکردیم ولی خب بالاخره عکس العمل شما رو خواهیم دید

باشه اگه کاری نکردید دیگه چرا تصور خوبی ندارید! خیالتان راحت باشه.
البته شاید هم منتظر رفتار عجیب از من باشید.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:17

شاید در اون زمان به اجبار قبول کردن...!
اگر این آقایون عرضه داشتن و وظیف شون رو می دونستن...!
وای خدا بالاخره ما ترور میشیم
ان شالله به حق حضرت زهرا س یک همسر خوب قسمت مجردها(عزب قلی ها)بشه(ازنظر املا نمیدونم درست باشه یا نه)

بله شاید هم بعضی مواقع خانومها مجبور بشند،فشار خانواده،دیگران،اقوام و این خیلی بده که از روی اجبار قبول میکنند.
بعضی وقتها هم بی عرضه گی آقایون و شاید هم ندانستن وظیفه شان بیشتر به این گره خوردگی دامن میزنند.
انشاا.. همه خوشبخت بشند و یه همسر خوب مادر عالم برای شون انتخاب کنه.
عزب اوغلی فکر کنم درست باشه.عزب به معنی مجرد و اوغلی هم به ترکی هستش که پسر میشه.
البته در گویش جمله شما هم درسته.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:21

ببخشید من یخورده سرم درد گرفته.می ترسم بیشتر پای سیستم بمونم بدتر بشه
رفع زحمت میکنم
ان شالله در پناه خدا موفق و سربلند باشید یک همسر خوب قسمت شما بشود
التماس دعا
شب خوش
یا زهرا س

خواهش میکنم.ببخشید که سرتون رو درد آوردم.
زودتر میگفتید رفع مزاحمت میکردم.
هرچی زودتر تشریف ببرید استراحت کنید.
شما هم در پناه خدا موفق و سربلند باشید و اگر ازدواج نکردید انشاا... یه همسر خوب و ولایی قسمت تان بشود.
محتاج به دعا هستیم
شب خوبی داشته باشید
یا علی(ع)

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:36

هه اطلاعاتم رفت بالا
ممنون
باید از همه جوانب بررسی کرد نه اینکه یک طرفه قضاوت کرد . شاید هر دو طرف بنا به دلایلی دچار سوتفاوت(سوتفاهم)شده باشند

با توکل و توسل درست میشه ان شالله
هر زمان که قسمت باشه و خدا بخواد درست میشه

خواهش میکنم.
حرفتون کاملا درسته باید دوطرفه دید و قضاوت کرد.
شاید در ذهنیت من بد جا افتاده است.
انشاا.. همه گره ها باز بشه با توکل و توسل

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:38

شما برای سر درد من مقصر نیستید
کاری نکنید تا اذان صبح پای سیستم بشینم و بیداربمونم ها

باشه بابا عصبانی نشید
شب خوش
یا علی(ع)

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:50

چشم
اطاعت امر

چشم تون بی بلا
علیکم سلام
وقت شما هم بخیر
نه بابا چه زحمتی.
انتظار چه حرفی رو؟؟؟
تقریبا همچین تجربه ای رو داشتم،زیاد دوست ندارم در موردش صحبت کنم.چون از این ماجرا رد شدم.
این احتمال همیشه وجود داره که اشتباه کرده باشم و تمام سعیمو کردم که خودم رو ثابت کنم و یکطرفه قضاوت نکنم.
شرایطش نشد و تمام....
محتاج به دعا هستیم

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:35

خبرآمدنت مثل نسیم
میرود شهربه شهر
ساکنان یمن وتونس ومصر
ساکنان بحرین و اردن، همه عالم
به تمنای توبرخواسته اند
شور و حالی برپاست
شایداین نامه سید علی خلف صالح تان
خبراز روشنیِ شام ضلالت دارد
وعده آمدنت نزدیک است...
اللهم عجل لولیک الفرج...

السلام علیک یا بقیه الله
اللهم عجل لولیک الفرج

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:36

ﺧﺪﺍﻳﺎ!
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﺗﻨﻬﺎﻱ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻴﺎﻳﻢ، ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻫﺮ ﮐﺜﺮﺗﻲ؛ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﮔﻤﻨﺎﻡ ﺑﻴﺎﻳﻢ، ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻫﺮ ﻫﻮﻳﺘﻲ...
ﺧﺪﺍﻳﺎ! ﺍﮔﺮ ﺑﮕﻮﻳﻲ: ﻟﻴﺎﻗﺖ ﻧﺪﺍﺭﻱ، ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮔﻔﺖ: ﻟﻴﺎﻗﺖ ﮐﺪﺍﻡ ﻳﮏ ﺍﺯ ﺍﻟﻄﺎﻑ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ؟!
ﺧﺪﺍﻳﺎ! ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﺭﺍ؛
ﻓﻨﺎ ﺷﺪﻥ، ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺟﺎﺭﻱ ﺷﺪﻥ،ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﮐﻤﺎﻝ ﺍﻧﻘﻄﺎﻉ ﺭﻭﺍﻥ ﺷﺪﻥ ..."
شهید احمدرضا احدی

جالب بود
گمنامی........

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:24

خدایا دلم بدجور، ناجور شده است
خدایا
آن قدر که وسوسه های شیطان را حس می کنم،
الهامات تو را احساس نمی کنم،
خدایا کمکم کن
برای تمام نفس هایی که بی تو آمد و رفت
توبه …

استادمون به ما میگفت بابت این نفس کشیدن،ما دو تا شکر باید بکنیم.یکی بخاطر نفس کشیدن و یکی هم بیرون دادنش و حالا بماند برای بقیه چیزها.
همین عذر به جانب خدا میبریم که همین را هم نمی توانیم.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:25

کی تشریف می برید؟

انشاا... یک ساعت دیگه.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:38

بازم ناراحت

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:59

آآآآآآآآره

بابا ناراحت نشید دیگه
بذارید با خیال راحت برم.
بخندید

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:59

حلالم کنید

شما ما رو حلال کنید.اگه حرفی،صحبتی،چیزی از ما شنیدید و دیدید به بزگواری خودتون ندید بگیرید و ببخشید و حلالم کنید.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:06

خداییش ناراحت میشید؟ واقعاً در طول هفته با اون همه کار یادتان میماند؟

آره چرا نشممگه من احساس ندارموقتی میبینم کسی ناراحته و دلش غمگینه،اونوقت بی خیال به این قضیه باشم.
بلا تشبیه برای کسانی که با من مشکل هم دارند از ناراحتیشون،ناراحت میشم.چه برسه به همسنگری.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:17

اگر ناراحت شدم ، بیان کردم و رفع شد . شما بنده رو ببخشید اگر حرفهایی زدم . پیام صبح رو که دادم اصلاً و اصلاً قصد جسارت و دخالت در مسائل شخصی شما رو نداشتم.فقط نظر و برداشتم رو گفتم
همین!!!
شرمنده
ببخشید

چی رو بیان کردید و رفع شد؟
خواهش میکنم چه جسارتی موضوعی بود مربوط به گذشته و تمام شد و رفت.دوست نداشتم در موردش صحبت کنم.فقط میخواستم تجربه ام رو بگم.
تشکر میکنم که اظهار نظر میکنید و شرمندگی نداره.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:17

شما لطف دارید . بنده لیاقت همسنگری رو ندارم

در عرصه جنگ نرم هرکس جبهه خودش رو معلوم میکنه.یا اینطرفی یا اونطرفی.
بنظر من ما توی یک سنگر داریم مبارزه میکنیم.

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:26

منظورم اینه اگر ، اگر و اگر زمانی ناراحت شده باشم رفع شد
و الان ناراحت نیستم

ناراحتی تون از دست منه؟

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:30

حرف شما 100 درصد درست هست
خدانکنه ما اون طرفی بشیم
بمیرم و اون روز نیاد که اون طرفی بشم

خدا نکنه.یه همسنگری تازه پیدا کردیم اونم.....

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:32

دیگه زمان رفتن هست فکر کنم
حلال کنید
ان شالله در پناه خدا موفق و سربلند باشید
التماس دعا
یا زهرا (س)

آره دیگه ما کم کم باید بریم.
شما هم حلال کنید.
انشاا...شما هم در پناه خدا موفق و سربلند و سرافراز باشید.
محتاج به دعا هستیم.
یا زهرا(س)

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:36

خدانگهدار

خداحافظ
یاعلی

آشنا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:41

امر فرمودید لبخند بزنیم ماهم لبخند زدیم که با خیال راحت تشریف ببرید

تشکر
امر نکردم،عرض کردم
دیگه باید برم.
خدانگهدارتون باشه.

آشنا یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:23

باز شعرم سوی جبهه میرود
سوی بانه سوی فکه میرود
سوی مردان دلیر و با خدا
آن شهیدان که شدند از ما جدا
در میان خیمه بی سر میشدند
توی سنگرها کبوتر میشدند

باز ما ماندیم یک دل خاطرات
دست و پاهایی که مانده در فرات
ای بسیجی های از جنس امام
باز هم وقت نبرد است و قیام

زیر باران ولایت تر شوید
با شهیدان باز همسنگر شوید
ما زنسل مصطفی و حیدریم
ما بسیجی های خط رهبریم

لبیک یا سیدنا امامنا قائدنا خامنه ای...

احسنت
لبیک یا سیدنا امامنا قائدنا خامنه ای

آشنا سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:31

8سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب:
1)مهریه سنگین
2)جهزیه سنگین
3)تجملات زیاد
4)اسراف
5)خرید از مکان های معروف به گرانی
6)هتل ها و سالن های پر خرج
7)لباس عروس گران قیمت
8)به رخ کشیدن ثروت ها

مشروح مطلب در فرهنگ نیوز

کاش حداقل بچه های ولایتی و مذهبی به این مسائل توجه کنند! متاسفانه این سنت ها در این قشر هم دیده میشه!!!!!
ان شالله خداوند همه مارا هدایت کند
یا زهرا (س)

سلام
بله واقعا بعضی از دوستان رو میبینیم که خیلی مسائل رو رعایت میکنند حتی نوع مراسم رو،اما بعضی از مسائل موارد بالا پاگیرشون میشه و باز هم برمیگرده به برخی شرایط که نتونستند حلش کنند.
البته این را هم بگویم که به نظر من دیگه کارد به استخوان به قول معروف رسیده حضرت آقا این نکات را گوشزد می فرمایند،والا رعایت نکات ازدواج از نگاه حضرت آقا یک چیزهای دیگه هستش که از بچه ولایتی ها انتظار میره.
باید به سبک زندگی ایشون و نوع رفتار و ازدواج فرزندانشون نگاه کرد.

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 15:24

حالا چه نکات دیگه ای هست که باید توجه بشه و رعایت بشه که فرمودید؟

وقت شما هم بخیر
یک سرباز تا آخر عمر خود میتواند سرباز باشد.ولی اونی فرمانده میشه از بین همین سربازها که کارش درست تر باشد.
سرباز جنگ نرم هستیم و برای فرمانده شدن و در خدمت بهتر بودن باید موثر تر باشیم.
خیلی چیزها از نوع مراسم(بزرگان یا خود حضرت آقا برای فرزندانشان)چه جور برگزار کردند.
مقدار مهریه،نوع جهیزیه،سبک زندگی،آرمان زندگی و خیلی نکات ریز و درشت دیگه.

آشنا پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 16:27

حرف شما درسته
اینا همون چیزهایی هست که فرمانده فرمودند. ان شالله همه بتونند عمل کنند88588

انشاا.. که همه بتونند و بتونیم عمل کنیم و درگیر اما و اگرها نشیم.
این عددها برای چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد