بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

آرزوی مستضعفین

درپی حمله روز یکشنبه نظامیان صهیونیست که منجربه شهادت چند تن ازفرماندهان مقاومت و حزب‌الله در بلندی‌های جولان شد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان درپیامی دوکلمه ای به صهیونیست ها توصیه کرد.


پناهگاه هایتان را آماده کنید


http://www.jahannews.com/images/docs/files/000402/nf00402733-1.jpg
رژیم صهیونیستی وقتی این جمله را شنید وحشت سرتاسر مناطق اشغالی را فرا گرفت و در ادامه عزیز آقای ما بود که وعده ی ویرانگر را به این موش های کثیف داد و این است آرزوی هر مستضعفی در زمین برای مبارزه و نابودی این رژیم جعلی،و حتما جمله امام تحقق خواهد پیدا کرد با نابودیشان.

نظرات 7 + ارسال نظر
آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 21:38

سلام
به هر حال ببخشید....

علیکم سلام
خواهش میکنم
شما اشکال نگیرید،کسی دیگر ایراد بگیره!
به هر حال تشکر دیشب تازه رسیده بودم،یه خورده هم خسته بودم،حواسم نبود.

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:01

متوجه جمله شما نشدم(شما اشکال نگیرید....)

بله متوجه شدم خسته بودید. دیشب نگفتم تا به قول دوستان روی اعصاب نرم

بابا منظورم این بود که شما اشکال نگیرید پس کی بگیره.یعنی حق مسلم شماست.بالاخره حق آب و گل دارید.

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:02

آها یعنی دیگه من ایراد نگیرم؟
باشه چشم دیگه چیزی نمیگم

سریع به خودتون نگیرید دیگه.
شما سرور مایید هر وقت امر فرمودید ما اطاعت اوامر میکنیم.

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:16

من که چیزی نگفتم . اینطوری متوجه شدم خب!
شما لطف دارید . ما شاگرد شماییم

ما مخلصیم،همشاگردی
حالا اینجوری خجالت نکشید دیگه

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:23

چشم
من قبول ندارم صورتک های شما قشنگ تر هست

چشمتون بی بلا.
قبول داشته باشید یا نه،بالاخره ما داریم مدیریت میکنیم باید قشنگ تر باشه
حیف که نمیشناسمتون والا یسری صورتک های دیگه هم می فرستادم.

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:28


خشم اژدها تا حالا شنیدید؟

یا ابوالفضل

برای چی عصبانی؟

آشنا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:49

برای شما قشنگ تر باشه دیگه

عصبانی نیستم . شوخی بود
مدیر هستید دیگه . ما هم منشی یا شاید هم ویراستار

ترس تره بس بو

چرا قشنگ تر نباشه
متوجه شدم،منم داشتم شوخی میکردم
منشی
نه بابا گیلکی هم بلدید
ته خوش بهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد