بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

نتوانستند و نخواهند توانست


رهبر انقلاب: در مقابله‌ى با جمهورى اسلامى، شما مى‌بینید آمریکا و کشورهاى استعمارگر اروپایى دُور هم جمع شدند و از همه‌ى نیرویشان استفاده کردند که در قضیّه‌ى هسته‌اى، جمهورى اسلامى را به زانو دربیاورند؛ نتوانستند به زانو دربیاورند و نخواهند توانست. ۱۳۹۳/۹/۴


نظرات 13 + ارسال نظر
آشنا جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 15:55

خدا رو فراموش نکن

به استقبال کارهای دشوار و سخت بروید . کارهای نشدنی را انجام بدهید . بروید سراغ کارهای نشدنی ، تا بشود . تصمیم بگیرید بر برداشتن کارهای سنگین ، تا بردارید.
«ولا یخشون احدالا الله» خب ، زحمتهایش چه ؟ رنج هایش چه ؟ محرومیت هایش چه ؟ جوابش این است که « و کفی بالله حسیبا » خداروفراموش نکن ، خدا حسابت را دارد.
در میزان الهی ، رنج تو ، محرومیت تو، نفس تو ، حرصی که خوردی ، زحمتی که کشیدی ، کاری که کردی ، خون دلی که خوردی ، دندانی که روی جگر گذاشتی ، اینها هیچ وقت فراموش نمی شود ؛ « و کفی بالله حسیبا » .
این راه ماست .

بیانات امام خامنه ای در جمع روحانیون شیعه و اهل سنت کرمانشاه‌

20/07/90

خوب الحمدلله
ولی باید یا ابالفضل گفت که کسی جز خدا نمیتونه جلوتونو بگیره.
شکسته نفسی نیست.کارگر امام خمینی و امام خامنه ای بودن و در رکابش کارگری کردن افتخاره.
بله مهم هدف هستش که ممکنه از مسیرهای مختلف میسر باشه.
دست شما درد نکنه بابت یادآوری این موضوع حضرت آقا.اتفاقا دوستان به گوشیم این جمله حضرت آقا رو فرستاده بودند.بازم تشکر میکنم که یادآوری فرمودید.

آشنا جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:42

کارگر امام خامنه ای باید اینطوری باشه دیگه!!!!!
اگر سکوت کردیم بنا بر مصلحت هست البته ان شالله از اون مصلحت های آقای خاطره نباشه!!!
چ کنم که هرکاری می کنم یا مطلبی میدم شما می دونید و از بنده جلوتر هستید!!!
ما که تا آخر ایتستاده ایم و سعی می کنیم ازتون جلو بزنیم(پیرو سخن امام خامنه ای )

اتفاقا دانستن مطالب مهم نیست بلکه عمل کردن مهمه.
اونم که شما به من یادآوری کردید.
ما حاضریم مسابقه بدیم.

آشنا جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:00

تا اطلاع ثانوی مباحثه تعطیل!؟!؟!؟!؟!؟!

فکر کنم آره مباحثه تعطیل میشه.
هرچند که تازه داشتم عادت میکردم.
چه کنم!

آشنا جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:26

مسابقه میدم ، میدم ، میدم
شوخی کردم
ما شاگردی در محضر شما استاد محترم هستیم
اما سعی خواهم کرد که حداقل به سطح شما برسم! از کجا معلوم؟؟؟ شاید جلو هم زدم!!! که ان شالله میزنم
ما آماده مسابقه هستیم( عجب اعتماد به نفسی!!!!!!!! شاگرد میخواد با استاد مسابقه بده )

ان شالله خداوند به ما توفیق عمل به دانسته ها رو بده

گفتم که در این راه مسابقه هست.خود خداوند فرموده:وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولئِک الْمُقَرَّبُونَ
انشاا.. در مسیر برپایی ظهور تمام تلاشمان را انجام بدیم.همه هم در کنار هم هستند.این یعنی که کلاس یکیه.ولی در مسیر از یکدیگر سبقت میگیرند.
انشاا.. بتونیم عمل کنیم تا حرف فقط بزنیم.

آشنا جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:29

اشکال نداره ، کار مهم تری دارید
ما توفیق نداشتیم بیشتر در خدمت باشیم
راستی چرا سایت گروه جهادی شهید سلیمانی به روز نیست؟به ماه هم نیست!به سال هست!!!!!

انشاا.. در هر لباسی هستیم.بتونیم رضای خداوند رو داشته باشیم.انشاا.. شما هم دعا کنید در این راه شهید بشیم.
مدیریت سایت گروه جهادی رو چند تن از دوستان برعهده دارند.بهشون اطاع دادم ولی متاسفانه با کمبود وقت یا محتوا مواجه هستند.
یه پیشنهاداتی دادیم حالا ببینیم چه میکنند دوستان.

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:57

و اما حذف پس از 1 هفته!!!!!!!!!!
سلام

علیکم سلام
خب نبودم که متوجه پیام شما بشم.ببخشید
حواسم نبود عجله داشتم متوجه نشدم.عذرخواهی میکنم.

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 15:46

خوب بودید ، اما خب نبودید
اکشال نداره ، خب چی شده حالا ؟
حرف بدی نزده بودم ، حرف بدی زده بودم ؟شما هم حرف بدی نزدید!
بذارید هم ایرادی نداره
شما باید می بخشیدید که ایجاد مزاحمت کردم ، شرمنده
راستی رسیدن به خیر

خب نبودم.امان از عجله!
شما یه پیام دادید با چندین علامت تعجب.
حرف بد که نه.
چه مزاحمتی!نقطه اضافه هستش.
ممنون

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:05

شوخی بود
جدی نگیرید

باشه متلک شما رو به پای شوخی میگیریم.
شرمنده که جدی گرفتیم.

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:24

من غلط بکنم به شما متلک بگم
گفتم ببخشید خب

بابا اشتباه کردم.
خواستم جواب شوخی تون رو بدم.
ناراحت نشید.
از هر دستی بدید از همون دست میگیرید.

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:34

اولا که بابا خودتونید
دوما حق باشماست
سوما درکل بخاطر سخنان و شوخی های نابه جا حلال کنید.بگذارید به حساب شاگردبودن و به بزرگواری استادبودنتون ببخشید
سعی میکنم شاگردبهتری بشم

خب ببخشید که گفتم بابا.هرجور راحتید.
این حلال کردن دوطرفه هستش ممکنه من هم یک حرفی رو به شما زده باشم که باعث رنجش شما شده باشه.یا سر سوزنی دلگیری.فکر کنم من بیشتر نیاز به طلب حلالیت داشته باشم.حداقل شما من رو میشناسید و میدونید که مثلا فلان رفتارم از چه چیزی هستش ولی من ممکنه فکر دیگه ای در مورد شما بکنم که ناشی از نشناختنمه و باید از انحرافات فکری از شما عذرخواهی و طلب حلالیت بکنم.
چوب کاری می فرمایید.همکلاسی هستیم.داریم با همدیگر درس یاد میگیریم.بعضی مواقع همکلاسی شما ممکنه مشروط شده باشه و یه چیزهایی که قبلا یاد گرفته رو دوباره داره مرور میکنه تا شاید با همکلاسی جدید درس رو قبول بشه.

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:08

منم ازاصطلاح بابا زیاداستفاده میکنم
بازم حق باشماست
حلال حلال حلال همکلاسی
ان شالله که دراین کلاس هیچوقت مشروط نشیم. به امید خدا
التماس دعای ویژه
حاجی رو دیدید؟

انشاا...
محتاج به دعا هستم.
با اجازه برای ریا داریم میریم نماز رو مسجد.
حاجی رو که ندیدم ولی تلفنی در ارتباط بودم چند وقت پیش.ببینیم کی ما رو نهاری ،شامی دعوت میکنه که بریم پیششون.

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:30

التماس دعا
ما هم مثل شما نزدیک مسجد هستیم و وقت اذان دویدیم سمت مسجد
ماکه توفیق داشتیم چندین بار با حاجی هم سفره بشیم

محتاجیم به دعا
خب خدا رو شکر.توفیقی هستش با افراد صالح هم سفره شدن.

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:20

بله بله بله

احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد