بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

مناجاة الراجین امام سجاد(ع)


خدایا کیست که وارد بر تو شد و درخواست مهمانی کرد

 

و تو مهمان نوازی نکردی و آن کیست که به امید

 

عطای تو به درگاهت آمد و محرومش ساختی

 

آیا رواست که من از درگاهت محروم برگردم

 

در حالیکه من مولایی معروف به لطف و

 

 احسان جز تو نمی شناسم.

خدا جون چند شب آخره که هیئت میرم و احساس میکنم قرار نیست ما امسال کربلا بریم.امشب مداح شروع روضه رو با این جمله که قرار نیست گویا کربلا بریم گفت و بعد شعری خواند که دلم سوخت.
ای که با یک یا حسین گره ها وا میکنی*گوشه چشمی به ما کن گره ای وا کن
نظرات 7 + ارسال نظر
آشنا پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:04

نمیدونم چرا پیام ارسال نمیشه

ارسال شده.
چیز دیگه ای هم بود.

آشنا پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:05

شرایطش نبود که بگم خب
شاگرد خوبی نمیشم

خوب یکدفعی نمیشه.
همینکه بخاطر خدا و رسولش خواستید خیلیه.
توسل توسل توسل

آشنا پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:35

گفتم که خیلی برام پیش اومده ولی امروز انگار امتحانم هم بیشتر بوده هم سخت تر!

خوب خدا رو شکر که خدا به آدم نگاه میکنه و برای مخلوقش درس میذاره که این امتحانی است برای ارتقاء و ارج و قرب به سمت او.
خدا برای انبیاء هم کلاس درس گذاشت و اونایی که موفق تر بودن شدند اولوالعزم من الرسل

آشنا پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:15

از اینکه این مدت وقت گذاشتید و به سوالهای بنده پاسخ گفتید بسیار متشکرم
ازمطالب وبلاگتون استفاده کردم ، استفاده می کنم و ان شاالله اگر عمری باقی بود استفاده خواهم کرد

سوالها بسیار است. ان شاالله باز مزاحم خواهم شد.

به اندازه کافی مزاحم شدم. دیروقت هست و فردا صبح شما برای حفظ سنگری باید تشریف ببرید و من هم برای حفظ سنگری دیگر! اگر خداوند توفیق بدهد!!!!
(البته من با کم خوابی مشکلی ندارم)
ان شاالله در تمام مراحل زندگی پیروز و سربلند باشید
التماس دعا

یاعلی

نه خواهش میکنم وظیفه خودم می دونم که برای دینم و اعتقادم دارم وقت می ذارم.
انشاا.. اگر عمری باقی موند و خداوند توفیق کار در راهش رو نصیب ما بکنه.
بازم میگم نقطه مزاحم اضافه هستش.
انشاا.. که خداوند توفیق خدمت به جامعه مسلمین رو از ما دریغ نکنه.و در این راه باشیم.
همچنین شما هم در تمامی مراحل زندگی پیروز و سربلند باشید.
بیشتر محتاج به دعای خیر شما هستم.
علی یارتون

آشنا پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:35

سلام
صبح بخیر
حاضر

سلام صبح شما هم بخیر
ما هم حاضر
دقیقا اذان زد سریع اومدید پشت سیستم!

آشنا پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:23

خیر
ساعت4 سیستم رو جابه جا کردم
گوشی دستم هست
مسخره کردید؟؟؟ناراحت بشم؟
قراربودبیدارباش اذان صبح اعلام حضور کنم نه ریا قبلش و نه ریا بعدش!!!!
باز دست ریاکار روازپشت بستم
روزخوبی داشته باشید

نه بابا من حرفی نزدم که زود میخواید ناراحت بشید.از دقیق حاضر بودن دادم.ما دیگه تا نماز بخونیم یخورده دیرتر شد.دیگه ما وسعمون نمیرسه گوشی داشته باشیم که سریع به اینترنت وصل بشیم.
مهم به نماز رسیدن بود که قضا نشه.الحمدلله
دیگه با اجازه ما بریم سرکارمون

آشنا پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:38

وسعتون که میرسه اما بخاطرشغلتون ندارید!هرچند 1مدت بگذره می خرید!
1ساعت بعد حرکتم پیامتون روخوندم!
زمانی که حضورزدم هنوزنمازصبح رونخونده بودم!تااذان تمام بشه و چنددقیقه ای...
به سلامت
در پناه خدا

از کجا معلوم وسعم میرسه!شغلم چهشه مگه!
حالا از کجا معلوم یه مدت بگذره می خرم!
تشکر
فی امان الله
بابا چرا ناراحت میشی!داشتم اذیت میکردم.
شغلمو من خودم هم نمیدونم چیه!احتمالا اگر کارگری ما رو قبول کنند،کارگریم ما.
انشاا.. شما هم بیاید همکار ما بشید.
ناراحت نشید بازم این جملات رو نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد