بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

خدایا از من بگیر آنچه که تو را از من میگیرد

خدای بزرگ


ماه بین خورشید زمین میشود خورشید گرفتگی ( کسوف)

زمین بین خورشید و ماه میشود ماه گرفتــــــگی ( خسوف)

و همه اینها را با تغییر و گردش از بین میبری ( میدانم)

اما از تو میخواهم چند گرفتگی دیگر را هم با تغییر و چرخش از بین ببری

که علتش را اینبار خودمانیم


این روزها

خیلی از ما ها

دچار دل گرفتگی ( ........ بین دل و تو )

و دیگه بدتر گناه گرفتگی(........... بین من و تو)


هستیم و هرکس نقطه چین ها را خودش میداند

خدای مهربان نقطه چین ها و هر چیزی که باعث این پدیده شده را پاک فرما

نظرات 2 + ارسال نظر
shokohnia جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:55 http://www.hekmatmotahariran.blogsky.com

به نظرم اگه دانشجو هستین شرکت کنید طرحو خوبه
کاش میشد خدا گناهای غیرقابل بخششو وقتی خیلی دیر شده بازم با دعا ببخشه اون خیلی بزرگه

سلام هم دانشجو هستم.هم بعضی ازکتابهای ایشون رو تحلیل میکنم.وبزرگترین گناه ناامیدی هستش.این خودش شکر نعمته که الان بفهمیم.

shokohnia جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:36 http://www.hekmatmotahariran.blogsky.com

خوشا به سعادتون , مصادف شدنش با طرح حفاظ باعث میشه نشه هر سه تا رو شرکت کرد ما که فقط تونستیم ولایت و طلیعه رو شرکت کنیم

این سعادت نیست.هزارتا طرح هم شرکت کرد ولی تغییر نکرد باید مواظب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد