بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

زهرای مرضیه(س) را بهتر بشناسیم

بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمد لله ربّ العالمین و توکّلت علی الله واعتصمت بحبل الله

       

بهرمندی از رحمت فاطمه(س) در قیامت
یکی از راه های برخورداری از رحمت زهرای مرضیه(س) این است که انسان در مجالسی که به نام و یاد آن حضرت بر پا میشود ، شرکت کند. نتیجه تشکیل و حضور و خدمت در مجالس آن حضرت دست یافتن به رشته ای از چادر ریحانه رسول خدا(ص) در قیامت است. اقامه نماز، انجام واجبات، ترک محرمات و رعایت تقوی، محبت اهلبیت(ع) رشته های چادر فاطمه(س) است. همراه بودن با این امور بهرمندی از رشته چادر آن حضرت در قیامت است .

تفسیر دیگری که برای این موهبت فاطمی می توان بیان کرد این است که رشته های متعدد این چادر، فرزندان آن حضرت در طول تاریخ هستند. بنابراین آگر انسان در طول عمر خود به فرزندان آن حضرت احترام و خدمت کند، در قیامت خود را به یکی از رشته های چادر آن حضرت متصل می نماید.


ولایت فاطمه(س)
همه مشکلات شیعه به دست مبارک حضرت فاطمه الزهرا(س) بر طرف میشود. و نیز انجام تمامی مسائل مهم به ایشان واگذار شده است. حتی ظهور امام زمان(ارواحنا له الفدا) نیز به امضای آن بانوی مکرمه محقق خواهد شد.
سرچشمه نهرهای چهارگانه

طبق روایتی که اهل سنت هم آن را نقل کرده اند : (( فاطمه(س) در بهشت قبه ای دارد که دارای چهارپایه است. و از هر پایه آن نهری از نهرهای چهارگانه فوران می کند و در بهشت جاری میشود.)) از این رو آن انسیه حورا (س) در قیامت نیز ، منشا رحمت است. بنابر این کسی که بخواهد از این رحمت های چهارگانه بهرمند شود باید در دنیا خود را مهیا کند تا در این رحمت های چهارگانه بهرمند شود باید خود را مهیا کند تا در این چهار رکن و یا حداقل یک رکن آن قرار گیرد. تا بتواند از آن استفاده کند.

و صلی الله علی سیدنا محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد