بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

عزل منتظری از دیدگاه امام خمینی قدس(سره)

روز ششم فروردین 1368، پیشواى انقلاب اسلامى که ایام آخر عمر شریف خود را مى گذراند و همواره نگران آینده این نظام مقدس بود، در یک آینده نگرى خردمندانه ، قائم مقام خود را که با دشمنان و منحرفان همنوایى داشت و نصایح حضرتش در او مؤ ثر نیفتاده بود از انسانیت برکنار کرد.

# رهبرى نظام جمهورى اسلامى کار مشکل و مسئوولیت سنگین و خطیرى است که تحملى بیش از طاقت شما مى خواهد و به همین جهت هم شما و هم من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودیم .
# به شما نصیحت مى کنم که بیت خود را از افراد ناصالح پاک نمایید و از رفت و آمد مخالفین نظام که به اسم علاقه به اسلام و جمهورى اسلامى خود را جا مى زنند، جدا جلوگیرى کنید.
# طلاب عزیز، ائمه محترم جمعه و جماعت ، روزنامه ها و رادیو تلویزیون باید براى مردم این قضیه ساده را روشن کنند که در اسلام مصلحت نظام از مسائلى است که مقدم بر همه چیز است و همه باید تابع آن باشیم .
صحیفه نور جلد 21،ص 112
# این مساءله که نظام در اهداف خود جدى است و با هیچ کس شوخى ندارد و در صورت به خطر افتادن ارزش هاى اسلامى با هر کس در هر موقعیت قاطعانه برخورد مى نماید، باید به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر براى تمامى دست اندرکاران و مردم تبلیغ گردد.
صحیفه نور جلد 21، ص 113
# وظیفه شرعى اقتضا مى کرد تا تصمیم لازم را براى حفظ نظام و اسلام بگیرد، لذا با دلى پرخون حاصل عمرم را براى مصلحت نظام و اسلام کنار گذاشتم .
# دفاع از اسلام و نظام شوخى بردار نیست و در صورت تخطى ، هر کس ‍ در هر موقعیت بلافاصله به مردم معرفى خواهد شد.
صحیفه نور جلد 21، ص 116
# اطرافیان خود را طرد کنید و از دور خود بیرون بریزید و اجتماعشان را تعطیل کنید و به طور علنى به خطاى خودتان اعتراف کنید.
# چون فردى ساده لوح هستید، در مسایل سیاسى دخالت نکنید.
# والله من از اول با قائم مقامى شما مخالف بودم .
نامه 6/1/68، حضرت امام

نظرات 1 + ارسال نظر
برتربین دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:56 http://www.bartarbin.mihanblog.com


از پوریم چه می دانید ؟ آیا استر را می شناسید ؟ مردخای را چطور ؟ از پایکوبی سالانه یهودیان در جشن ایرانی کشی پوریم چه اندازه اطلاع دارید ؟

چرا ایرانیان 13 فروردین از خانه بیرون و به طبیعت پناه میاورند ؟

آیا واقعه کشتار 75,800 نفر از ایرانیان واقعیت دارد ؟
آیا تخت جمشید هیچگاه کامل نشده ؟ آیا کارگران در هنگام کار , کار را متوقف نمودند؟ و یا حادثه عظیمی برای آنها رخ داده و .....
+ فیلم و ...
www.bartarbin.mihanblog.com

لطفا به این مطلب لینک مستقیم دهید ( مطالب در حال تکمیل تر شدن و ویرایش هست )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد