بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

السلام علیک یا بقیه الله الاعظم(عج)


 
دلی که نشد خانه یاس نرگس
خراب است و و یران صفایی ندارد
*****
باز به انتظار تو ، جمعه غروب می شود
اگر بیایی از سفر ، آه،چه خوب می شود
******
یابن الحسن.....
چاره ای کن!!!!
تو را کم داشتن،"کم نیست"......

نظرات 38 + ارسال نظر
آشنا جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:02

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

سلام علیکم
حالتون خوبه استاد؟
در حرم امام رضا(ع) هستم!اگر لایق باشم دعاگوی شماهستم
جای شما خالیه. جای همه دوستان خالی هست.

چنددقیقه دیگه میرم داخل و دیگه اتصالات دنیایی برقرارنخواهدشد.گفتم تابیرون توصحن هستم ی پیامی بدم و بگم به یادتون هستم

ان شالله به زودی قسمت شما بشه

علیکم سلام
ممنون.
دیگه فکر نکنم نیاز باشه حالتون رو بپرسم،از این بهتر احتمالا دیگه نباید باشه.
خوب یواشکی و بی خبر رفتیدا
ممنون که به یاد ما و دوستان هستید.
اتصال دنیایی موقته،همه دنبال اتصال دائم و یا اصلا میرند اونجا که وصل بشند.همون بهتر که تمام اتصالات دنیایی و لنگرهای دنیایی قطع بشه تا اصل رو بشناسیم.تا اعتصام به او داشته باشیم.
انشاا... با همدیگر و تمام دوستان قسمتمون بشه.
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آشنا جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:40

باورتون شاید نشه
توسفرکاری بودیم.ظهرتموم شد
1دفعه تصمیم گرفتیم بیایم سمت مشهد
خوشحالم.خیلی خوشحالم
جاتون خالیه
فرداظهرهم برمیگردم

دوستان جای ما
توفیقی هستش،خوشحالم که نصیب شما شد
انشاا... به سلامت برگردید.

آشنا جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:45

البته بگما
اگرامام رضا ع نمیطلبیدن به هیچ وجه قسمت و توفیق نمیشد...

بله اون که صددرصد هستش.طلبیدن رو میگم.توفیقی هستش که آدم رو بپذیره تا بتونیم به محضرشون رفت.همون دعا کردن هم با اجازه خودشه،والا اون هم از آدم سلب میشه.

آشنا شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:15

با اجازه ما بریم...
مواظب خودت باش استاد
یا علی

خواهش میکنم.اجازه ما هم دست شماست.
چشم ، شما هم مواظب خودت باش همشاگردی.
علی یارت

آشنا شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:26

مخسره کردید؟؟؟؟؟؟؟؟شوخی کردم

چشم سعی میکنم

چشمتون بی بلا.
شب خوش

آشنا یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:05

سلام علیکم
ما متاسفانه یا شااااااید خوشبختانه آمدیم...

بنده هم به تمام دوستان و هموطنان عزیز أحسنت میگم که باز هم درس بزرگی به عده ای دادند!
واقعا" خدا قوت و أحسنت...
با وجود گرد و خاک، باران شدید ،حضور منافقین و ... با حضورشون ثابت کردند که پشتیبان نظام ، انقلاب و ولایت هستند!

علیکم سلام
وا چرا متاسفانه؟؟؟!!!
همون خوشبختانه درست تره
واقعا نمیشه چیزی گفت و یا نمیشه چجوری تشکر و سپاس گفت،به نظرم تنها کاری که میشه کرد به احترام این ملت قدرشناس،فقط ایستاد.

آشنا یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:16

لطف دارید
سپاس
یعنی الان بلند بشم بایستم؟

خواهش میکنم.
یه بار اومدیم جمله ی ادبی بگیما
حالا شما هرجور راحتید،میخواید الان بایستید یا امشب بخوابید فردا صبح بایستید.اصلا هر وقت دوست دارید بایستید

آشنا یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:27

یعنی مسخره کردید الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه بابا چه مسخره ایی؟؟؟!!!
شوخی هم نمیتونیم با شما بکنیم
شما ما رو اذیت میکنید خوبه ولی ما نمیتونیم حرفی بزنیم.

آشنا یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:31

حالا چرا عصبانی میشید؟
باشه أخوی
دیگه نمیگم!

عصبانی نشدم که
شما هرجور راحتید،اونجور رفتار کنید

آشنا یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:39

حالا یعنی چی خجالت؟؟؟!!!
بازم من کاری کردم یا شما؟؟؟!!!

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:21

بله بازم من اذیت کردم و شما با حرفتون منو شرمنده کردید

حالا دیگه اینجور ناراحت و خجالت نکشید دیگه
من شرمنده میشم
دیگه کم کم داشتم میرفتم یه یک ساعتی فکر کنم طول کشید جواب بدید.فکر کردم خوابتون برد.

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:38

نه بابا
دوستان افتخار داده بودن !
ببخشید دیر شد

بله،چه دوستانی این موقع شب افتخار داده بودند؟؟؟!!!
راستی رسیدن به خیر،زیارت قبول
خواهش میکنم چی رو ببخشمدنیا مال شما
فقط فکر کردم خوابتون برده،همین

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:45

خب اومدن دیگه!

سپاسگزارم
ان شالله به زودی قسمت شما بشود ، با ما و دوستان

باشه دیگه!با عصبانیت نگید دیگه
آخه دیر وقت بود تعجب کردم ، همین.
خواهش میکنم.
انشاا... قسمت همه بشه.علی الخصوص دوستان که با هم بریم.
انشاا... اگه سال دیگه قسمت شد جهادی بریم،سعی میکنم طبق روال گذشته دوستان رو مشهد ببریم.

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:55

دوستان اومده بودن ولی خب طول کشید
ما بالاخره از بعضی زمان ها استفاده کردیم و مزاحم شما شدیم!!!!!

ان شالله

خب خیره انشاا.. تا باشه از این رفت وآمدها.
خواهش میکنم چه مزاحمتی، ما که یادمون نمیاد؟!
انشاا.. ببینیم شما رو.

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:04

بزرگوارید

میییییییی بییییییییی نید!!!!!
خیییییییییلییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!

نمیدونم چی بگم
یا چشم بصیرت نداریم.یا حواصم به شما نیست

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:05

یادم رفت بگم!
بله ان شالله خیر هست

برای من دیگه چرا زبون در میارید؟!
الخیر و فی ما وقع
انشاا.. این خیرات به ما هم برسه.

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:10

بله حواستون نیست دیگه!!!!!!!

دیگه ببخشید،بی حواسیمون رو به حساب عمدی بودن نذارید.
شما فعلا بخند

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:14

احتمال اینکه وسط حرف زدن خوابم ببره در حال زیاد شدن هست

رفع زحمت می کنم!!!!!!!!ببخشید

با اجازه.....

التماس دعا

یا زهرا (س)

خواهش میکنم.رفع رحمت بفرمایید
اجازه ما هم دست شماست
محتاج بیشتر به دعا هستم.
یا زهرا(س)

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:15

دوست دارم خب
ان شالله به زودی

ممنون
انشاا...
شب خوش

یاعلی

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:06

خوابم برده بود!!!!!!!!!!
چه به خودش گرفته ها!
فرمودید چرا من زبون درمیارید؟منم گفتم دوست دارم خب!!!!!!!!!!!!!!!!!
هه هه هه

سلام
دیگه به خودم گرفتم که جواب شما بدم ،والا حرفی برای گفتن نداشتم.
دیگه برای خودم هم نمیتونم نوشابه باز کنم!

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:58

سلام

کارها خوب پیش میره؟
راضی هستید؟

علیکم سلام
وقتتون بخیر
الحمدلله،فعلا که اول راهیم.انشاا... چند تا برنامه خوب برای سال جدید در نظر دارم.

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:13

وقت شما هم بخیر

ان شالله خیر هست و با عنایت خداوند و ائمه اطهار موفق خواهید شد

انشاا... تمام کسانی که نیتشان خیر است برای خدمت کردن موفق باشند.با عنایات خداوند وائمه اطهار البته.

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:18

ان شالله

انشاا...
خب شما خوب هستید؟دیگه این موقع شب که مهمون نیومده(البته مهمان حبیب خداست)
مشکل خاصی ندارید که در توان ما باشه حلش کنیم؟

آشنا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:35

الحمدلله
خوبیم شکر خدا

بله مهمان حبیب خداست و کاملاً معلومه شما به مهمان علاقه دارید

مشکلات که هست
ممنون از لطف شما

خوب الحمدلله.بهترین چیز حال خوب هستش.اگه حال آدم خوب باشه بقیه چیزها رو میتونه کامل کنه.
مهمان...........
اگه کاری از دستم بر میاد خدا شاهده دریغ نفرمایید.از خدام هستش که باعث خوشحالی دوستان بشم.اگه فکر میکنید در توان من باشه که برطرف کنم باعث افتخاره که کاری برای دوستان انجام بدم.
لطف نیستش،رحمت و خیرات و برکات هستش که میاد ما باید جمع کنیم.

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:16

تلافی دیشب رو می کنید؟؟؟؟

تلافی چی دیشب رو میکنم؟؟؟!!!

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:32

چشم.شما بزرگوارید
حتماً مزاحم میشم(هرچند بعد معرفی خودم ، از حرفتون پشیمون میشید و...)

برای دیر جواب دادن گفتم

چشمتون بی بلا.خواهش میکنم.
مراحمید.(اشکال نداره نهایتش میگم نمیتونم)اگه منو میشناسید میدونید توی کار جدی هستم و خیلی راحت هم نه میگم،برخلافش که توی جمع دوستان هستم رفتارم 180 درجه فرق میکنه.
دیر جواب دادن که هیچی،چند دقیقه ای اینترنت کل منطقه قطع شده بود(معلومه شرکتی که قرارداد دارید یکی نیست با ما)

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:41

هه هه هه میشناسمتون و .......!

مگه اینترنت گوشی نیاز به شرکت داره؟؟؟؟؟؟

الان با سیستم کار میکنم

این هه هه تون مسخره کردنه یا به خاطر خیلی جدی بودنم در کارم هستش؟؟؟!!!
آهان یعنی الان از اینترنت سیم کارتتون دارید استفاده میکنید؟و از طریق بلوتوث به سیستم وصل شدید الان؟

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:42

آحیاناً با مخابرات که قرارداد ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟

نه

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:50

نه أخوی!
من غلط بکنم مسخره کنم! منظورم تایید حرفتون بود و بگم که خوب میشناسمتون!!!!!!!!!!
خیر
تا چند دقیقه پیش با گوشی کار می کردم. مشکلم با رفیق عزیزم adsl که حل شد ، سیستم رو روشن کردم!

خداروشکر که ندارید

بازم این جمله غ.... گفتا
خب الحمدلله که اخلاقمو خوب میشناسید
خب پس از یک شرکت، اینترنت خریدید دیگه
حتما اینترنت مخابرات رو دارید آره درست گفتم؟
حالا چرا خدا رو شکر ندارم؟؟؟!!!

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:03

بیا بزن
خیر. با مخابرات قرارداد ندارم خداروشکر. مدتی داشتم از24 ساعت 25 ساعت اینترنت قطع بود و به شما هم به همین دلیل گفتم که خداروشکر ندارید!!!!!

نه نمیزنم
نه مخابرات رو ندارم.چند سالی هستش که با این شرکت کار میکنم و اینترنت میگیرم.تقریبا خوبه.

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:06

میگم فکر میکنید اون لعنتی ها تا کجا پیش میرن ؟ تا کی میخوان به همین راحتی به سر بریدن ادامه بدن؟

آره امروز این خبر سر بریدن این بیچاره ها رو دیدم،ناراحت شدم.بازم نگاه غرب به اسلام بد شد و دوباره قضیه مجله شارلی سر حرف اومد.شاید مدتها طول میکشید این ویروس و انحراف فکری در مسلمانان را با علائم و نشانها و غیره.... توضیح داد ولی دارند استفراغ میکنند این تفکر اسلام آمریکایی و داره روز به روز روشن تر میشه و اسلام ناب نمایان تر داره میشه.شاید این تهدید یک فرصت باشه.

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:09

نه جان من بیا بزن

به حاجی بگم؟؟؟؟؟

نه خواهش نکن نمیزنم
حالا دوباره درخواست بنویس ببینم کاری میتونم بکنم
دیگه با حاجی شوخی نکن دیگه پای حاجی رو چرا وسط میکشی.

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:16

چی بگم؟؟؟؟؟؟
نمیدونم!!!!!!!!!!!!!

وقتی تو سایت ها عکسهای جنایاتشون رو می بینم یا بعضی فیلم ها به دستم میرسه

البته ببخشیدها! به قول معروف گلاب به رویتان

به نظرم زیاد پیگیر نباشید.زیاد هم مطالبشو نگاه نکنید.یه اشتباهاتی دارند انجام میدند،آدم نباید بهشون توجه کنه.فقط باید خط فکریشون رو دونست.
بله عذر خواهی میکنم.گلاب به روتون

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:18

حالا که اینطوری گفتید حتما حتما حتما به حاجی میگم! چند بار خواستم بگم اما نگفتم! دیگه باید بگم
به قول 1 بنده خدایی : بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله............
ما هم بگیم....سند رو بکنیم
یه مثلی داریم که میگند آب که از سر بگذرد،چه یک وجب چه صد وجب
حاجی خودش دنبالم میگرده نمیتونه پیدام کنه.وای روزی که دستش به من برسه

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:26

بنده در ادامه حرف خودم و اون صورتکها گفتم .....
أصلاً منظورم به سخن شما نبود
آخ آخ آخ میشه توجه نکرد؟از این مرز و بوم هم اونجا هستن در جبهه حق ، بعد میشه توجه نکرد؟

نه دیگه شما گفتید یه یادآوری برای ما بود که بگیم گلاب به روتون.دست شما هم درد نکنه
اتفاقا به کسانی که در لشگر حق هستند باید توجه کرد و آرمانهاشون،اینها برای ما ارزش هستش،اینها برای ما روحیه هستش و هدف رو به ما نشون می ده.

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:28

میخواید خودم کاری کنم که حاجی خیلی زودتر و راحت تر پیداتون کنه و....؟

فعلا که بین من و حاجی رابطه آهن ربایی هستش. هرجا من هستم ایشون میره و هر جا ایشون میاد من میرم
فکر نکنم از دست شما هم کاری بربیاد

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:46

آهن ربا 2 حالت داره
جاذبه و دافعه!

منتظر باشید.....

بله کاملا درست گفتید.یه موقعی رو به هم هستند جذب میکنند همدیگر رز و یه موقع هم یکی مثل من شیشه خورده داره برمیگرده باعث دفع میشه.
منتظرم

آشنا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:52

شرمنده حواسم به ساعت نبود
مزاحم نمیشم

خدانگهدار

خواهش میکنم.دشمنتون شرمنده باشه.
مزاحم نیستید
شب خوش

علی یارتون
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد