بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

هفته وحدت مبارک

ویژه نامه ولادت حضرت محمّد(صلی الله علیه وآله وسلم)
ویژه نامه ولادت امام صادق(علیه السلام )

بسم الله الرحمن الرحیم

 

رسول الله تودر خلوتِ وحدت خلیلی

بعدِ ذاتِ واحدِ مطلق به هستی بی‌بدیلی

بر گزینِ دست یزدان از میان نخبگانی

پیش هر صاحب نظر در صورت و معنا جمیلی

منبع اندیشه رود خروشان حیاتی

شهر علمی، کوهِ حلمی، قُلزم عقل عقیلی

 

تا نام تو برده می‏شود، چراغ‏های صلوات، در جان لحظه ‏ها فروزان می‏شوند. تا فضیلتی از تو گفته می‏شود، دل‏ها از بوی گل محمدی زنده می‏شوند. یاد نویدبخش تو، درب‏های صبح را به رویِ ما می‏گشاید. قرآن تو، نزدیک‏ترین راه رهایی است و نهج‏الفصاحه‏ات، پاک‏ترین مبحث بندگی.

سلام بر امامی که صدق و راستی‏ اش، به «صادق» ملقب‏ اش کرد!سلام بر شکوفایی گل باغ ایمان که قیامی جهل‏ شکن، آغاز کرد؛سلام بر امام صادق علیه ‏السلام و مکتب نشر معارف دینی‏ اش! سلام بر سینه پر از دانش او که مأخذ عالی‏ترین و ناب‏ترین احادیث و اندیشه ‏های دینی و علمی است.

فرا رسیدن ١٧ ربیع الاول سالروز میلاد خاتم انبیاء حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ، رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را به محضر امام عصر حضرت حجة ابن الحسن عسکری علیه آلاف التحیة و السلام و عموم شیعیان جهان تبریک عرض مینماییم .

**********

 

 

نظرات 31 + ارسال نظر
آشنا جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:04

رحمتشان مثل باران است ،بر همه می بارد...
فقط باید ایمان داشت و بدون چتر راه افتاد در راهشان...
میلاد دو نور بر شما مبارک و...

« در پناه خدا موفق و سربلند باشید »

" " " خدانگهدار " " "

*یا زهرا (س) *

تنها راه،راه آنان است......
بر شما و خانواده محترم هم میلاد دو نور مبارک.
انشاا... همیشه همه و بخصوص شما در پناه خدا و سر بلند باشید که بجز این باشد همه نابودیم.
خدا شما رو هم نگهدارد.حالا چرا خداحافظی!!؟؟

آشنا جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:27

معلوم نیست؟؟؟
ناراحت شدم
قهر کردم

معلوم نیست؟؟؟؟؟!!!!!!!!
وای خدای من حالا چیکار کنم یکی از مشریای پروپا قرصمو دارم از دست میدم
وای خدا من چیکار کنم یکی از دستم ناراحت شده
دیگه قهر خواهشا نه

آشنا جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:29

الان جدی دارید صحبت می کنید؟؟؟؟؟؟؟

تقریبا جدی،شوخی.
دیگه وقتی میگید قهر من با شوخی جوابتون رو بدم!

آشنا جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:37

رفتید؟؟؟؟؟
بدون خداحافظی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا دیگه شما با من قهر میکنید،جواب ما رو نمیدید،چه بکنم؟ چطور خداحافظی کنم؟
کلی شبش منتظرتون موندم.نیومدید دیگه با ناراحتی رفتم.

آشنا جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:55

ولی انصافاً در فضای مجازی از دست ما راحت شدید دیگه!!!!!!!!!!
ان شالله هرجا تشریف دارید و در تمام مراحل زندگی در پناه خدا موفق و سربلند باشید

التماس دعا
یازهرا (س)

نه بابا چه راحتی.
وقتی یه بنده خدا از دستمون ناراحت باشه اونوقت آدم راحت میشه
شما هم انشالله هرجا تشریف دارید و در تمام مراحل زندگی در پناه خدا موفق و سربلند باشید.
ممنون.شما هم سلامت و خوش خرم باشید.
خواب وحشتناک که ندیدید؟ اتفاقا چند تا از دوستان هم توی این هفته خواب منو دیدند.یکی وحشتناک دیده بود یکی هم خنده و شوخی میکردیم رو دیده.
مگه قبلا زنگ می زدید؟ حالا چرا تحریم؟

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:55

سلام
وقت بخیر
ما همچنان درخدمت هستیم
خداروشکر توخواب دعوام نکردید!!!!!!!
هه هه هه وارد جزئیات نشید!فکرکردید اینطوری میتونید پیدا کنید من کی هستم؟
سیاست کاری هست!سیاست!!!!!!

علیکم سلام
وقت شما به خیر.
ما هم در خدمت هستیم.
خب الحمدلله تو خواب دعوا نشد
نه چه فکری؟ میخواستم ببینم چه خوابی دیگه؟بده،خوبه،خیره،شره؟
این چه سیاست کاری هستش؟؟؟؟؟؟؟

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 17:38

بیخیال بابا . شوخی کردم
نه شر بود نه دعوا
خدانکنه دعوا باشه. مگه تاالان دعوا کردیم؟نه . صحبت بود و بعضی وقتها شوخی
التماس دعا

باشه بابا قبول کردم.
خب الحمدلله نه شر بود نه دعوا.
دعوا که داریم البته به شوخی
محتاج به دعا هستیم

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:18

سلام
من اومدم
حالتون خوبه؟ خوش میگذره؟
وای بالاخره به سیستمم رسیدم
حالا می تونم مفصل حرف بزنم!
خب فرمودید من قهر بودم و شما منتظر موندید اما نیومدم باید بگم شرمنده واقعاً 1 دنیا شرمنده دیر رسیدم منزل و نشد زودتر جواب بدم اون شب و موجب رنجش شما در اون شب و یا شاااااید در طول هفته شده باشم. حقیقتش آخرین پیام رو خوندم بعد دیگه دسترسی به اینترنت نداشتم و متاسفانه.....
و اما ناراحتی ما.....
دیگه ناراحت کردید دیگه

هرچی بود گذشت

علیکم سلام
رسیدن بخیر
الحمدلله به دعاهای شما.
شما چطورید؟
اشکال نداره دیگه ناراحت نباشید.
بله هرچی بود گذشت

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:21

لطفاً4 تا مطلب سیاسی بگذارید 4 تا موضع گیری راجع به آقازاده ، حاج آقا خاطره ، مصداق فرزند حضرت نوح عصر حاضر و...
ما منتظریم

چشم حتما میذارم.چون تازه رسیدم دارم فکر میکنم.
ولی فکر کنم از این مطالبی که فرمودید مهم تر در مورد رسول مهربانی ها فکر کنم باید مطلبی بگذارم.

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:22

آها یادم رفت بدون خداحافظی رفتن و هدایایی که طلب دارم و.... جا خودش

شما تا آخرین لحظه جوابم رو ندادید.من بدون خداحافظی رفتم
بیا یه چیزی هم بدهکار شدیم
یا ابوالفضل

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:36

توضیح دادم که
یعنی زدید زیر حرفتون ؟؟؟آره ؟ آره؟
100% موافقم
منظورم مطالب سیاسی بود که این موضوعی که فرمودید هم سیاسی بود
ببخشید تو کارتون دخالت کردما!!!!!
بنده هم خوبم شکر خدا

بابا عصبانی نشید دیگه،قبول کردم.
نه سر حرفم هستم.ولی یکدفعه ایی از خداحافظی رسیدید به هدیه خنده دار بود
نه خواهش میکنم.اتفاقا تشکر میکنم از اظهار نظرتون و راهنمایی تون که کمک میکنید برای نوشتن مطلب.
خب الحمدلله که حالتون خوب هستش

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:50

سپاس
خدا رو شکر که 1 مومن رو خندوندیم
مسخره کردید؟؟؟آره؟

شوخی کردم
خداروشکر عصبانی نیستم

نه بابا چه مسخره ایی.دل مومن رو شاد کردن کلی ثواب داره،خدا اجرتون بده
میدونم شوخی کردید.
الحمدلله عصبانیت خوب نیست.

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:03

از حاجی چه خبر؟

والا خبری ندارم.آخرین باری که باهاش صحبت کردم توی راه برگشت از مشهد بودش که گفت کارم داره میخواست ببینه من رو دیگه وقت نکردم برم پیشش یا بهش زنگ بزنم که ببینمش.

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:13

اوووووووو از اون موقع!!!!!!!!!!
شما هم که هیچ وقت نیستید

آره از اون موقع تا حالا.
چیکار کنم وضعیتم یه جوریه که نمیرسم.
امسال هم محرم،مسجدی که میرم،حاجی چند ساله اونجا میاد.اون شبها بود که هرشب میدیدمش.با شبهای ماه رمضان چند شب جلسات تفسیر همدیگر رو دیدیم.
چشم پیام رو حذف کردم.
دیگه آمار دقیق ما رو داریدها

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:35

دیگه دیگه
آمار نمیگیرم . معمولاً می بینم یا دوستان میگن

ما تمام سعیمون رو میکنیم که یواشکی بیام،یواشکی هم بریم که کسی متوجه نشه.حتی تنها میرم.
دیگه شما خیلی دقت میکنید.

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:40

عجب گرفتاری شدیم ها!!!!!!!
آقا ما آنتن داریم برامون گزارش میارن

باشه قبول کردیم،شما حالا توی گرفتاری نیوفت.
خدا این آنتن ها رو نگه داره و همیشه پر باشند.
آخه این حرف رو زدم دلیل داره.چون بعضی ها برای اینکه خودشون رو نشون بدند اینجور مراسمها میرند.

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:42

این تنها رفتنتون منو کشته!!!
حالا خوبه همیشه با دوستان هستید

گفتم که تنها میرم.یه گوشه هم میشنم.ولی چه کنم که شرمنده دوستان میشم.اگر هم کم محلی کنم میگن چرا کلاس میذاری.
دیگه توفیقی هستش با دوستان هستیم.
زیاد خوشم نمیاد که شلوغ کنم بعد فکر میکنند که.....

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:52

امان از دست افراد......
آخ گفتید!!!چقد حرف خوردم!!!!!
حرف خوردن خوبه!زخم زبون
خدایا شکرت

بله واقعا....
پس شما هم کشیدید...

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:57

چی کشیدم؟
من که......نیستم

نه اون کشیدنی که نه......
ما مگه هستیم

آشنا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:58

وای چرا دارید گریه مکنید

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:01

شوخی کردم أخوی
چرا جدی گرفتی مومن

بله متوجه شدم منم با شوخی جوابتون رو دادم

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:03

یاد حرفها و زخم زبون ها افتادم

بابا بیخیال فراموش کنید.
این چیزها و فکر بهش انسان رو از همه چیز عقب میندازه از جمله از خدا و .......
انسانهای بزرگ از کنار این مسائل رد میشند.نمیذارند اینجور چیزها مانع بشه براشون.

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:04

بله متوجه شدم

احسنت به هوشتون

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:05

فردا شب باز هم تشریف می برید دیگه؟

آره
شما دیگه خواهشا اینجور ناراحت نباشید دیگه

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:12

چشم . اگر قرار بود واقعاً بهش فکر کنم که بیچاره میشدم ولی خب بعضی وقت ها....

سعی میکنمنباشم

تا کی رفت و آمد!!!

چشمتون بی بلا تلاشتون رو بکنید که جلوی خدا روسفید بشید.
سعی خودتون رو بکنید که رو ما هم تاثیر نذاره
فعلا که باید بریم.شاید کلا وضعیتم همینجوری شد.

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:15

این نظارت استصوابی که آقای منتجب نیا گفته یعنی چی؟

کی گفته این نظارت رو؟
دقیقا چی گفته؟به نوع دقیق نظارت استصوابی هم اشاره کرده؟

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:21

چشم
ان شالله که موفق باشید
الکی که نیست!سرباز گمنام حریم ولایت هستیدها!
ما هم اگر تونستیم کاری بکنیم در خدمتیم

شما هم انشاا... موفق و سربلند باشید.
نمیدونم چه کاری ازتون برمیاد که بگم.

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:27

آره از آقای خاطره خواستن کاری کنه
البته فکرکنم هدف اصلی رهبری باشه ولی...
خبرش تو SNN هست

آره الان نگاه کردم که ایشون گفت: از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می خواهم نسبت به اصلاح و شفاف سازی قوانین مربوط به انتخابات به ویژه نظارت استصوابی شورای نگهبان که در مجلس چهارم به تصویب رسید، اقدام نمایند و برای همیشه ریشه اختلافات و منازعات از بین برود.
ببینید صواب به معناى درست در مقابل خطا است.نظارت استصوابى به نظارتى گفته مى‏ شود که در آن ناظر، در موارد تصمیم‏ گیرى حضور دارد و باید اقدامات انجام شده را تصویب کند تا جلوى هر گونه اشتباه و یا سوء استفاده از جانب مجریان گرفته شود.
حالا اینجا مجری کیه؟قوه مجریه ناظر کیه؟شورای نگهبان. وظیفه شورای نگهبان اینه که نه تنها نظارت کنه بلکه ضوابط و مقررات تطبیق بده و در صورت عدم انطباق، عمل و اعتبار ندارد و منوط به تأیید ناظر است.که این نوع نظارت چند مدل داره.

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:30

اگر فکر کردید ناتوان هستیم در انجام کارها که اینطوری گفتید ، اشتباه می کنید
ما هم الحمدلله توفیق خدمت داریم ولی خب میزانش فرق میکنه

نه اصلا این فکر رو نکردم.اتفاقا میخواستم بفهمم که علاقه یا چطور میتونید فعالیت کنید که شاید کمک حالم شدید.
خب الحمدلله مثل اینکه شما سرتون شلوغه به ما وقت نمکنید کمک کنید.

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:34

سلام
صبح بخیر
ببخشید....
شرمنده2روز نخوابیده بودم

تا جایی که بتونم کمک میکنم
التماس دعا

علیکم سلام وقت شما هم بخیر.
خواهش میکنم متوجه شدم من هم راضی نیستم که خودتون رو اذیت کنید نباید به خودتون فشار بیارید.
بازم که نخوابیدید چند روز هرچیزی سر جای خوش رسول(ص) هم برای هر کاری برنامه ریزی می کرد.
انشاا... هستیم هر وقت آماده گیشو دارید.
محتاج به دعای دوستان هستیم.

آشنا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:31

از توضیحتون راجع به سوال ممنون
تو ذهنم ی چیزایی هست که دقیق یادم نمیاد. فقط یادمه که جایی این اصطلاح رو راجع به رهبر به کار بردن

خداروشکر تشکیلات".... "و هیئات باعث شدن ی کوچولو در هر زمینه ای کار انجام بدیم و یچیزایی یادبگیریم ولی به پای شما نمی رسیم

نظر لطف شما هستش.
تفاوتی نداریم،یه چیزهایی شما میدونید من نمیدونم و یه چیزکی هم من میدونم شما اطلاع ندارید.
مهم عمل به آنهاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد