بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

پرواز تا کربلا2

http://bayanbox.ir/view/1088836097918486502/Demo-Parvaz-Ta-Karbala.jpg


هیهات منّا الذله آوای لب ماست

در راه عزت،سَر سپردن مذهب ماست

باید دوباره این زمین را کربلا کرد

باید به آقای شهیدان اقتدا کرد...

نظرات 11 + ارسال نظر
آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:06

متوجه نشدم!
2تا ماست؟
جمله برام نامفهوم هست

کجا رو می فرمایید؟

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:15

ببخشید از گوشی نگاه کردم در مصرع دوم کلمه ماست اول مصرع اومده بود!
الان سیستم رو روشن کردم متوجه شدم

خواهش میکنم.
اگر هم تصمیم داشتم گوشی مدل بالا بخرم،پشیمون شدم

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:28

گوشی من مدل بالا نیست
تنظیماتش بعد از فرمت کردن بهم خورد دیگه حوصله درست کردنش رو ندارم
ما که مرفه بی درد نیستیم گوشی مدل بالا داشته باشیم

گوشی که به اینترنت وصل بشه و..... خب مدل بالاست دیگه.
گوشی رو جوری تنظیم میکردید که نیاز به فرمت نداشته باشه که اینجوری گرفتار بشید.
خوشم میاد زود گرفتید موضوع رو.دست پیش گرفتید که یه دستی نخورید.
اصلا فلسفه اش همینه که بین المللی فکر کنه.روی آرمش هم هست.هر جا صدای مظلومی شنیده شود وظیفه هر مسلمانی هستش که به یاری او بشتابه خواه مسلمان باشه یا غیر مسلمان.
از نگاه دیگه استراتژی دفاعی ما این هست.
از نگاه دیگر ما با اعتقادمان میجنگیم،و اصل اعتقاد ما در این سرزمینها است و ما برایشان جان میدهیم.
و چیزی که من خودم دیدم در موقعه ای که کوفه بودم،مردمش از اجدادشون بدجوری ناراحت و پشیمان هستند و برای دستگاه اهل البیت(ع) خیلی کار میکنند تا بتوانند جبران کنند.
از نگاه تاریخی هم باید مردم کوفه رو نگاه کرد که چه تعدادشون مسلمان و شیعه بودن.که خیلی در آن موقع کم بود.شب عاشورا هم امام حسین(ع) نامه هایشان را آتش زد.....پس آینده اندیشی کرده بود برای این مردم.
مقر حکومتی امام عصر(عج) هم در آینده فکر کنم در انجا هستش پس باید برای ما اهمیت داشته باشه.
وخیلی چیزهای دیگه که صلاح نیست در این فضا مطرح بشه.

آشنا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:42

آخ آخ آخ راجع به فرمت کردن نفرمایید! حواسم نبود ،فرمت کردم .تمام اطلاعاتم پرید!!!!!!!

گوشیم لمسی هست ولی مدلش بالا نیست
گوشی های معمولی غیر لمسی هم وارد اینترنت میشه که!!!!
حالا اگر با ADSL برای اینترنت رفتن استفاده کنیم دیگه چه شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تازه ما مثل بعضی پولدارها 2 تا گوشی هم نداریم

لمسی بودن گوشی این مشکلات رو هم داره دیگه!
لمسی دیگه مدل بالا هستش.نکنه آخرین مدل گلگسی رو مدل بالا میدونید!
منظورتون به من نیستش که دوتا گوشی دارم؟

آشنا جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:14

بله بله بله
بابت جوابتون سپاس
یادم نبود شما 2 تا دارید!!!!!!!!!! نوکیا!
شما هم مرفه هستید دیگه! شوخی کردم
با SONY میونه ندارم
Just Samsung
اونقدر هم پرتوقع نیستیم!!!در حدی باشه که کار رو راه بندازه که الحمدلله
قیمتش هم زیر300 هست. دیدید مرفه نیستیم!!!!!
حقیقتش بعضی بزرگواران 2 تا گوشی بالای500 تومان دارند باز میگن مرفه نیستیم. دیگه نمیگم یکی از 2 تا گوشیشون بالای 1 میلیون هست

البته جواب های دیگه ای هست که قابل گفتن نیست.
فکر نکنم بیشتر از یه دونه گوشی داشته باشم.از کجا خبر دارید دو تا دارم؟
خوب الحمدلله.پرتوقع نبودن یک مزیت هستش.مهم تفکر هستش.
هرکسی با یک چیزی خدا مشغولش میکنه یکی با گوشی،ما رو هم با یه چیز دیگه
امیدوارم این اسباب بازی های زندگی ما رو از برنامه و هدف اصلیمون برای رسیدن به برنامه خدایی باز نداره.

آشنا جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:39

آخه وقتی می فرمایید منظورتون به من نیست که 2 تا گوشی دارم ، خب یعنی 2 تا دارید دیگه!!!!!!
بیخیال گوشی بابا
1 سوال دیگه بپرسم؟

من فکر کردم منظورتون از دوتا گوشی به من هستش.که من ندارم و تعجب کردم!
دیدید شما هم گفتید بابا
بفرمایید در خدمتم.

آشنا جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:43

آمین

یا رب العالمین

آشنا جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:47

گفته بودم خودم زیاد از این اصطلاح استفاده می کنم
شرمنده. حواسم به ساعت نبود. دیر وقت هست و شما خسته راه!
سوال پرسیدن برای ی وقت دیگه!

خواهش میکنم عادت هستش دیگه ،منم به کار میبرم.
دشمنتون شرمنده باشه ما که عادت داریم.گفتم که خونه میام خوابم بیشتره.امشب که فعلا بیدارم،فردا شب هم که باید برم توی راه استراحت میکنم.
هرجور راحتید سوال بذارید برای فردا یا یه وقت دیگه.

آشنا جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:58

بیان میشه ما ایرانی هستیم. چرا برای فرزندانمون نباید اسم ایرانی بذاریم وقتی خودمون قهرمانان و مشاهیر داریم؟ چرا باید اسم های عربی بذاریم؟و...
نظر شما؟

نگاه کنید این موضوعی که مطرح کردید نیاز به یک صحبت طولانی داره.همینقدر میتونم بگم که این موضوع در زمان آقای مشایی پررنگ تر بود.و چیزی که مطرح میشد این بود که مکتب ایرانی یا اسلامی و یجورایی میخواستند این دو را از هم جدا کنند و در جواب میشود گفت که ما ایرانی هستیم و باید اصالت خود را داشته باشیم اما با چه تفکری؟ایران دارای یک تمدن هست و نباید این تمدن را نابود کرد.اما دارای چه عقایدی؟با اعتقادات اسلامی.حتی در مواردی داریم که رسول الله در مواجه با فرهنگ و عرف ایرانی با آنها رفتار میکرد و نوع تبلیغ را با توجه به این مقولات پیش میبرد.
حتی حضرت آقا این تمدن را موقعی که میخواهند برنامه ریزی کنند می فرمایند ما میخواییم به تمدن نوین اسلامی برسیم.
در کل ایرانی بودن ما در مکتب اسلامی بودن ماست.
اگر جایی نامفهومه بیشتر توضیح بدم.

آشنا جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:17

ما که رفتیم
تا بعد
یاعلی

خدا به همراتون
علی یارتون

آشنا جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:26

سپاس
ان شالله برا سوالات بعدی مزاحم میشم. فعلا شما تشریف ببرید استراحت کنید

خواهش میکنم.
هستیم در خدمت شما.
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد