بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

بازگشت خط شکنان

http://media.mehrnews.com/d/2015/06/16/4/1741803.jpg



با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه بزرگواران و با عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و التماس دعای ویژه خدمت بزرگواران.چند روزی است که بوی شهدا پیچیده است.یه عزیزی میگفت هر وقت این کشور به مشکلی بر میخورد،هروقت قاطعی میکنیم،هروقت داریم بالا میاریم و حالمون بد میشه،یهو شهدا میاند و جمع میکنند قضیعه رو.اون از زمان جنگ که با تنشون و جانشون از این مملکت دفاع کردند و الان هم که هر وقت گیر میکنیم و در مشکلات غوطه ور هستیم هرزگاهی میشنویم که سری به شهرها میزنند تا جمع کنند قضیعه را،وقتی در مشکلات و بحران های همه تسلیم میشند،شهدا خودشون رو به ما نشون میدند و میگند که ما رو به شهرها ببرید تا همه چیز رو درست کنیم و باز هم بفهمیم که حلال مشکلات شهدا هستند.نمیدونم که چی شده است،فضای شهر در مشکلات اقتصادی در بحث هسته ایی در تحریف امام(ره) در یارانه ها و در خیلی از موضوعات غوطه ور است.

قرار بود در ماه رجب خودسازی کنیم،قرار بود تقوای الهی را رعایت کنیم تا در ماه مهمانی خدا که وارد میشویم استفاده ببریم نه اینکه تازه در این ماه تزکیه را شروع کنیم،این ماه ماه بهره بردن است.شاید همه چیزمان را داریم فراموش میکنیم،شاید در زندگی اینقدر داریم غرق میشویم که شده ایم سکولار ،شاید دارد تفکرمان غربی میشود.کی باید بیاید این خاک را از رویمان بتکاند؟شاید دوباره آمدند که خط را بشکنند خط تحریم دور بودن و فراموش کاری ما که ما قول دادیم که همراه امامان باشیم و تنهایش نگذاریم،ما عهدی بستیم با جانان که جان را نثارش کنیم،نکند که فراموش کنیم ما منتظر مولایمان هستیم،نکند فراموش کنیم ،نکند منتظر بودنمان فقط تشریفاتی بشود.شاید آمده اند که بهانه را دستمان بدهند.درست است که با دست بسته امدند،ولی آمدند که با دست بسته دستمان را بگیرند و به قول شاعر:

محمد مهدی سیار :
برموج های اروند با دست بسته رفتند
تا هیچ کس نبیند بر دست های ما بند

و فقط میتوانم این رابگویم که

بیا و یک تنه تحریم عشق را بشکن
بیا و حلقه تنگ دمشق را بشکن

هنوز با شما هستیم تا آخرین گام، چرا که اهل استقامتیم.

یکصد و هفتاد و پنج بار هم اگر فرات را ببندند، ما دست بسته ی ولایت می مانیم و پشتیبان راهتان.

چه رمضانی شود این رمضان با این مشعلی که تو افروختی
اللهم رب شهر رمضان

و در آخر پیام حضرت آقا

بسم الله الرحمن الرحیم
صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند. و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گرانبها و ذخیره های معنوی امت را با شکوهی هر چه تمام تر در کشور برافراشتند.
سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده ی شما. سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید؛ و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی می شناسید و می نیوشید و پاسخ می گویید. حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما.
و سپاس بی حد از خدای مالک دلها و سلام بی پایان بر حضرت بقیه الله روحی فداه که صاحب این ثروت عظیم است.
وال سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سیدعلی خامنه ای
26 خرداد 1394

نظرات 3 + ارسال نظر
آشنا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:34

سلام علیکم
چه عجب أخوی!!!!!!!
خوش اومدی. فضای مجازی کم پیداشدید!
حلول ماه مبارک رمضان روتبریک میگم
التماس دعا

علیکم سلام
ممنون
عجبی نیست هستیم البته بیشتر در فضای واقعی(البته درگیر).
همچنین حلول ماه مبارک رمضان رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم.
محتاج بیشتر به دعا هستم.

آشنا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:46

بله ماکه دیگه درجریان فعالیتهاتون هستیم
و می بینیمتون همیشه
به هرحال هرجاهستیدموفق باشید و سربلند
سپاس

تشکر
شما هم انشاا.. هرجا تشریف دارید موفق و سربلند و پیروز باشید.

آشنا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:50

ممنون
یاعلی

خواهش میکنم
علی یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد