بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

نظر امام در روز دانش آموز

 

13 آبان
روز دانش آموز
صبح روز 13 آبان 1357، که صدها دانش آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، با گلوله هاى مزدوران شاه به خاک و خون غلطیدند و 56 شهید و صدها مجروح تقدیم انقلاب اسلامى کردند. لذا این را روز دانش آموز نام نهادند با خاطره شهداى دانش آموز زنده نگهداشته شود.

# شما جوانهاى محصل ، سایر جوانها امید من هستید، نوید من هستید، امید من به شما توده جوان است ، به شما توده محصل است .
صحیفه نور جلد 5، ص 179
من امید این را دارم که مقدرات مملکت بعد از این به دست شما عزیزان بیفتد و مملکت ما شما عزیزان حفظ کنید .
صحیفه نور جلد 5، ص 159
# من امید آن را دارم که شماها با علم و عمل و تهذیب نفس ، با علم و عمل صالح ، بر مشکلات خودتان غلبه کنید.
صحیفه نور جلد 5، ص 179
# فرزندان عزیزم ، دیگر این شمائید که باید هر چه بیشتر کوشش کنید تا نهال آزادى و استقلال کشور را آبیارى کنید.
صحیفه نور جلد 5، ص 95
# فرداى شما فرداى دشوارى است که اگر مجهز به علم و تقوا و شعور انقلابى - اسلامى شدید پیروزیتان حتمى است .
صحیفه نور جلد 5،ص 98
# با پاکسازى آموزش و پرورش از آثار فرهنگ استعمارى ، محیطى بوجود آورید که اطفال ما را شیر بچگانى که همیشه پشت جبهه مقاومت علیه آمریکا و صهیونیست و سایر چپاولگرهاى شرق و غرب نشسته اند، تربیت کنید.
صحیفه نور جلد 5، ص 100
# شما جوانان که امید من هستید و نوید من هستید، کوشش کنید و وحدت کلمه خود را حفظ کنید.
صحیفه نور جلد 15، ص 18
# مطمئن باشید که خمینى تا قطع ریشه هاى استعمارى چپ و راست همسنگر شماست ...من چشم امیدم به شماست .
5، ص 1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد