بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

تنفیذ ریاست جمهورى آیة الله خامنه اى از نگاه امام خمینی قدس(سره)

 

17 مهر
تنفیذ ریاست جمهورى آیة الله خامنه اى
با انتخاب شایسته حضرت آیة الله خامنه اى از سوى ملت بزرگ ایران ، حضرت امام خمینى (ره ) در دوره اول در 17 مهر 1360 و در دوره دوم در 13 مرداد 1364 آراى ملت را تنفیذ و ایشان را به ریاست جمهورى اسلامى ایران منصوب کردند.

# اینجانب به پیروى از ملت عظیم الشاءن و با اطلاع از مقام و مرتبت متفکر و دانشمند محترم جناب حجت الاسلام آقاى سید على خامنه اى ایده الله تعالى راءى ملت را تنفیذ و ایشان را به سمت ریاست جمهورى اسلامى ایران منصوب نمودم .
صحیفه نور جلد 15، ص 179
# ایشان به همان نحو که تاکنون خدمتگزار اسلام و ملت و طرفدار قشر مستضعف و به حکم قرآن کریم (( اشداء على الکفار رحماء بینهم )) بوده اند از این پس نیز به همان تعهد باقى باشند.
صحیفه نور جلد 15، ص 180- 179
# (ملت ایران ) فردى شریف از سلاله پیامبران را براى خدمت به اسلام و ایران و مسلمانان و ملت برگزید و این مسؤ ولیت سنگین را بر عهده کسى گذاشت که چهار سال در این مقام ، صادقانه و با تعهد و روشن بینى به ملت و اسلام و ایران خدمت نمود، و این ، پس از خدماتى بود که قبل و بعد از انقلاب انجام داده بود.
صحیفه نور جلد 19،ص 221
# خداوند متعال بر ما منت نهاد که افکار عمومى را براى انتخاب رئیس ‍ جمهورى متعهد و مبارز، در خط مستقیم اسلام و عالم به دین و سیاست هدایت فرمود.
صحیفه نور جلد 15،ص 179
# بحمدالله تعالى با تاءییدات خداوند متعال جل و علا و دعاى خیر حضرت ولى الله الاعظم روحى لمقدمه الفداء، چهار سال ریاست جمهورى اسلامى با خیر و سلامت و قدرت و عظمت سپرى شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
میرزایی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:28

سلام؛خیلی خوشحالم داری با همه مشغله هات ادامه میدی؛اون عکس بایین خراب شده؛

دست شما درد نکنه که به ما امید میدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد