بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

وقتی رسول غوغا میکند

رسول جان بعد از دو سال دور ماندن از تو چطور خون تو در این دنیای مادی دارد اثر میکند،و تاثیرات آن را داریم میبینم

ما را فراموش نکن........


http://s5.picofile.com/file/8150252868/Shahid_Rasol_Khalili_by_tarahe_javan_ir_.jpg


مادر شهید دهقان در پایان سخنان خود عنوان کرد: من افتخار می کنم که پسرم عاشق شهید رسول خلیلی بود و برای خود یک شهید مشعل دار انتخاب کرده بود به همه جوانان نیز پیشنهاد می کنم یک شهید را به عنوان شهید مشعل دار زندگی شان انتخاب کنند تا روشنای راه آنها تسلی بخش مسیر حق شناس زندگی شان باشد.


ادای احترام امیرحسین صادقی به شهید مدافع حرم

امیرحسین صادقی با چاپ عکس شهید رسول (محمدحسن) خلیلی روی پیراهنش به مقام این شهید مدافع حرم ادای احترام کرد.

 

 
http://media.snn.ir/original/1394/10/06/IMG17090619.jpg



مادر شهید محمدرضا دهقان شهیدی که متولد سال 1374 است امروز در مراسم تقدیر از خانواده های مدافعین حرم از شخصیت پسر خود سخن گفت



به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که امروز با حضور پدر شهید رسول خلیلی و خانواده شهید دهقان برگزار شد مادر شهید محمدرضا دهقان پس از آئین تقدیر در خصوص شخصیت پسر شهید خود گفت: محمدرضا جوان بیست ساله ای بود که خیلی زود مرد شد و خیلی زود بزرگ شد او دو ویژگی خاص داشت که من اولین آن را ولایتمداری آن می دانم.

 

وی ادامه داد: محمدرضا در حوادث 9 دی 88 حدودا 14، 15 ساله بود و تمامی حوادث آن عاشورای کذایی را که دل ملت ایران را به درد آورد و موجب دل خون شدن خاطر خانواده های شهدا بود و از آن روز به بعد محمدرضا عشق به ولایت درونش بیشتر رخنه کرد و مدام به ما می گفت هرچه آقا بگوید و روز به روز بیشتر بیانات و سخنرانی های رهبری را دنبال می کرد.

 

مادر شهید دهقان با اشاره به جریان اعزام نیروهای داوطلب مدافع حرم به سوریه خاطرنشان کرد: پسر من معتقد بود که حضرت آقا در خصوص اعزام نیروهای مدافع حرم به سوریه گفته است ما به سوریه کمک می کنیم و مدام می گفت رهبری هیچ استثنایی قائل نشده است که فقط نظامیان برای کمک به سوریه بروند.

 

وی با اشاره به سوالی که پسر شهیدش یک سال قبل از اعزام از او پرسیده بود نیز گفت: محمدرضا به راحتی رضایت پدرش را جلب کرد اما جلب رضایت من برایش خیلی سخت بود روزی از من سوالی پرسید که دو هفته با روح و روان من بازی کرد و مدام برای پاسخ دادن به آن با خود کلنجار می رفتم او از من پرسید مادر اگر روزی حضرت زینب (س) از شما بپرسد دو تو جوانی داشتی که همه دوره های آموزش جنگی را دیده بود و نگذاشتی زمانی که حرم من ناامن است و حریم شیعه و بچه شیعه ها به ناحق کشته می شوند برای دفاع از آن بیاید چه جوابی داری به ایشان بگویی؟

 

مادر این شهید با تاکید بر اینکه این سوال به ظاهر ساده بود اما دو هفته تمام ذهن مرا درگیر خود کرده بود اظهار داشت: حال که پسر من شهید شده است می اندیشم که اگر جواب نه به او گفته بودم تا پایان عمر شرمنده حضرت زینب می شدم چرا که من و پدرش عشق ولایت را از بچگی در وجود محمدرضا نهادینه کرده بودیم پس چگونه می شد که انتظار داشت این شعله عشق در وجود او خاموش شود خوشا به حال محمدرضا و من و پدرش به حال او غبطه می خوریم.

 

وی خصوصیت دوم شهید دهقان را انجام واجبات و ترک محرمات عنوان کردو گفت: تنها چیزی که از بچگی از پسر خود خواسته بودم انجام این دو فریضه بود تا جایی که در وصیت نامه خود به من گفته است مادر پنج روز روزه قضا دارم که آن هم به علت رفتن به کلاس آموزشی به خارج از تهران است و بیست روز نیز نماز قضای صبح. این خیلی برای ما افتخار است که در چنین شرایطی جوان ما در عمر کوتاه بیست ساله خود چنین زیسته باشد.

 

مادر شهید دهقان در پایان سخنان خود عنوان کرد: من افتخار می کنم که پسرم عاشق شهید رسول خلیلی بود و برای خود یک شهید مشعل دار انتخاب کرده بود به همه جوانان نیز پیشنهاد می کنم یک شهید را به عنوان شهید مشعل دار زندگی شان انتخاب کنند تا روشنای راه آنها تسلی بخش مسیر حق شناس زندگی شان باشد.


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/09/23/13940923000212_PhotoL.jpg


امیرحسین صادقی مدافع صبای قم در بیشتر مسابقات زیر پیراهن بازی‌اش یک لباسی می‌پوشد که روی آن تصاویر مختلفی زده است. دیروز هم در بازی با ملوان عکس شهید رسول (محمد حسن) خلیلی را روی پیراهنش گذاشته بود و یاد این شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) که چند روز پیش از عاشورای سال 92 به شهادت رسیده را گرامی داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد