بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

الحمدلله

خدایا شکرت

فقط میتوانم بگویم الحمدلله

که به محرم رسیدم

برای عاشق شدن

برای جاری شدن اشک

نیاز به طول و تفسیر نیست

فقط باید گفت

حسین

علامه طباطبایی :

برای رسیدن به عرفان کامل دو راه و دومکان بیشتر وجود ندارد

یا در حرم اباعبدالله
یا در مجلس اباعبدالله


الحمدلله به این محرم هم رسیدیم و مشکی پوش شدیم


من و این روضه ها الحمدلله            من و یاد شما الحمدلله

من و ماه محرم زنده بودن                          بود حسن عطا الحمدلله

نبودم، حق مرا سینه زنت کرد                   شدم اهل بکا الحمدلله

من از دامان پاک مادر خود                  تو را گشتم گدا الحمدلله

من از هیئت هزاران خیر دیدم                 شدم حاجت روا الحمدلله

سیاهی عزایت نور محض است              که گشته رزق ما الحمدلله

رسد روزی که در سجده بگویم                رسیدم کربلا الحمدلله؟


چگونه شکر گویم مهرابانا ...
مرا خواندی ب مهمانی زهرا ...
الحمدلله ... باز هلال محرم را دیدیم ...

التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد