بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

راهپیمایی 22 بهمن 1393

عزت ملی



نظرات 7 + ارسال نظر
آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:56

سلام
خداقوت

علیکم سلام
شما هم خسته نباشید.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:14

ما خسته نیستیم!
خدایا شکرت این بار هم.....

من که نگفتم خسته اید یه خسته نباشید بابت حضور پرشور که همان خدا قوت هستش منظورم بود
بصیرت مردم در مواقع حساس به کمک این ملت میاد.اگه مسئولان به خودشون نگیرند.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:24

متشکرم
بزرگوارید و لطف دارید
دعام کنید
خدانگهدارتون

خواهش میکنم.
نظر لطفتون هست.
محتاج به دعا هستیم.
خوبه دیگه شروع کردید که شب زود بخوابید.(طبق صحبتی که دیشب شد) ما هم پس زود میریم میخوابیم.
شب خوش خداحافظ

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:32

خواب کجا بود؟
تو راه هستم. وقت استراحت بود مزاحم شماشدم
آخ که دلم میخوادبخوابم اما نمیشه
شما تشریف ببرید بخوابید
ان شالله شب خوبی داشته باشید

خیره انشاا... هر جا تشریف میبرید به سلامت و بی خطر و در عافیت و امنیت باشید.
گفتم زود میرم بخوابم،نگفتم که الان میرم بخوابم.
شما هم شب آرام و خوبی داشته باشید.

آشنا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:42

ای.....
سپاس
برو بخواب

ای از چی؟؟؟!!!
خواهش میکنم.
چشم شما ما رو نزن میریم میخوابیم

آشنا پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:09

ای از هیچی
جسارتا" ای کلک(شیطون،بلا و...)
من؟نه بابا!غلط بکنم استادم روبزنم
چشمتان هم بی بلا
یاعلی

من چی کار کردم که جملات داخل پرانتز نصیبم شد
بازم جمله غل... کردم رو گفتید که
علی یارتون
شب خوش

آشنا پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:25

گفتید زودمیریدمیخوابید،اما نگفتیدالان...
براهمین شوخی کردم
ببخشید

نه بابا خواهش میکنم
مواظب خودتون باشید.
شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد