بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

حالا منتظر صاعقه های ویرانگر ایران باشید

حزب الله انتقامش را گرفت؛ حالا منتظر صاعقه‌های ویرانگر ایران باشید



حالا منتظر صاعقه های ویرانگر ایران باشید


با این حال، رژیم صهیونیستی ، تنها بخشی از انتقامی که در انتظارش بود را به چشم خود دید. آنها باید بعد از دفن اجساد نظامیانشان، منتظر انتقام سخت تری باشند؛ همان صاعقه های ویرانگری که فرمانده کل سپاه ودعده ی آن را داده است.

در میان اسامی رزمندگانی که بر اثر حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بودند نام یک سردار ایرانی هم اعلام شد؛ سردار علی الله دادی اولین نیروی رسمی سپاه پاسداران ایران بود که در اثر حمله مستقیم ارتش اسرائیل به شهادت رسید. بعد از آن بود که فرمانده هان ارشد نظامی کشور خط و نشان هایی برای صهیونیست ها کشیدند و فرمانده کل سپاه هم اعلام کرد: صهیونیستها باید منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند آنها در گذشته ظهور خشم ما را دیده اند.

نظرات 22 + ارسال نظر
آشنا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:35

سلام

علیکم سلام

آشنا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:57

ما منتظریم...

همه منتظرند.
انشاا... در این هفته قرار است خبرهایی برسد به امید خدا.

آشنا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:20

ان شالله
هم دشمنان خارجی درس بگیرند هم بعضی که داخل کشور هستند درس بگیرند که هر چیزی رو به زبان نیاورند

الحمدلله نرفتید دیگه!
ان شالله هر جا تشریف دارید موفق باشید

انشاا.. با قوت هر چی تمام تر تو دهنی و سیلی محکمی به دشمن و درس خوبی به هم پیمانان بی خبر خواهیم داد.
دیگه نرفتن که شکر خدا نداره!؟
به خاطر کار شخصیم موندم.
شما هم انشاا... هر جا تشریف دارید موفق،سرافراز و سربلند باشید و بمانید.

آشنا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:32



حالا منظورتون از این شکلکها چیه

آشنا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:45

یکبار میگن برای دم و بازدم در تنفس برای هرکدوم باید شکر خدا رو گفت
یکبار میگن نرفتن شکر خدا ندارد!!!!!!!!!!!!!!!
من که میدونم! تمام هدف ، دعوا کردن بنده هست!
الهی ، الهی، الهی......

در اون که شکی نیست شکر خدا رو کردن.اون رابطه بنده با معبودش هست که شکر داره.حالا شما از نرفتن ما میگی باید دید در راه خیره یا نه.
شوخی دارم میکنم.به دل نگیرید

آشنا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:56

منظور ما این است که دیگر با شما سخن نمی گوییم و منتظر ..... باشید تا دیگر جرأت ناراحت کردن ما را نداشته باشید

أصن به حاجی میگم....

بابا دیگه چرا صحبت نمیکنید.چرا میخواید شکنجه ام کنید
ما غلط کردیم خوبهمعذرت خواهی رو برای همین موقعه ها فکر کنم گذاشته باشند
اتفاقا حاجی دنبالم میگرده و کارم داره،خبر نداشت که هستم.یکی از بچه ها زنگ زد باهاش صحبت کنه برای یه مراسم دعوتش کنه،احوال منو پرسید متوجه شد هستم
احتمالا آخر هفته میبینمش.چطور باید جوابشو بدم خدا میدونه
دیگه خواهشا شما بنزین روی آتیش نریزید

آشنا یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:58

من قبول ندارم این شکلکها خوب نیست برای شما بهتر هست
برای ما1بعدی هست برا شما 3بعدی!(یخورده اغراق کردم)

من چیکار کنم کسی که این کدها رو تعریف کرده مقصره.
ما بی تقصیریم
اخیش یه چیز بالاخره تقصیر ما نبود

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:19

آخه بنده خدا باید از خدات باشه من حرف نزنم!!!!!!!!!!
خدا نکنه ! این چه حرفیه می زنید؟
ولی اینا باعث نمیشه به حاجی نگم یادتونه گفتیم یخورده آشپزی بلدیم؟ خب اینجا به درد میخوره! به حاجی میگم پیاز داغش رو هم زیاد می کنم و....
أصن خودم با ایشون میام جهت حال گیری
چطوره؟؟؟ عالیه مگه نه

چرا باید از خدام باشه!!!!!؟؟؟؟
دیگه ما رو مجبور کردید این حرف رو بزنم.عصبانی نشید خواهشا
این دیگه آشپزی نیست،من رو دارید تو دیگ میپزید
پیازش هم اضافه کنید،حالم جا میاد.
یعنی چی!کجا میاید!
کسی شما رو دعوت کرده خودتون رو مهمون میکنید
فکر نکنم هرکسی بتونه بیاد اونجایی که آخر هفته میریم

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:21

حالا بخند
آخر هفته میبینیم چه کسی میخنده و چه کسی



من کلا میخندم.

چه حالم گرفته بشه،چه نشه

آخر هفته رو هم میبینیم

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:38


بهم برخورد بد هم برخورد
حالتون رو میگیرم بد هم میگیرم

یا حسین

این همه گریه
بابا داشتم اذیتت میکردم
حال ما رو خدا گرفته،دیگه خواهشا شما تهدید نکن
اینقدر جدی نگید میترسما

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:41

شوخی کردم
ان شالله همیشه خوش باشید و....

نمیام و مزاحم نمیشم

یه جور جدی انگار گفتید ترسیدم.
شما هم در هر جا تشریف دارید خوش و خرم باشید.
دیگه اینجوری نگید که مزاحم نمیشم.اگه دست من بود دعوتتون میکردم.
آخه یه خورده خصوصیه؛والا به قول بچه ها آفتابی نمیشدم.

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:44

ای وای
خاک به سرم! گریه نکنید

خدا نکنه.
چشم

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:46

حال ما رو هم خدا گرفته

خدایا شکرت

حال ما رو هم گرفته.
حالا فردا منتظرم ببینم بیشتر میخواد بگیره یا نه.
چه کنیم به جز شکر،چیزی نمیتونیم بگیم
انشاا... صبرشم خودش به ما عطا کنه.

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:49

شما لطف دارید
سپاس

خواهش میکنم نظر لطف شماست.

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:50

چشمتان بی بلا

ممنون

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:52

ان شالله خیر هست...
توکل بر خدا

میترسم بگم خیر است.
نمیدونم تحملشو دارم یا نه در خیر بودنش.
انشاا...صبرشم عطا بکنه
و توکلت علی الله

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:53

رفع زحمت میکنم دیگه

التماس دعا
یا علی

خواهش میکنم.رحمت هستش.
محتاج به دعا هستم.علل الخصوص امشب.
علی یارتون

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:57

شب خوش

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:00

خییییییییلی مشکوک هستید!!!!!!!!!!!!!

چه مشکوکی!!!؟؟؟
التماس دعای ویژه دارم.اینم نخوایم!!!؟؟؟

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:07

هیچی بابا
شوخی هم نمیشه کرد!
غلط کردم

التماس دعا
درپناه حق و خدانگهدارتان

باشه قبول کردم.
غلط کردم چیهقرار نبود یه چیزی ما گفتیم شما اشتباه ما رو تکرار کنید
شما روی سر ما جا دارید
محتاج به دعا
خداحافظ

آشنا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 15:55

سلام
شمالطف دارید
خجالت ندید ما رو
مامخلصیم

علیکم سلام
خواهش میکنم.
چه خجالتی
ما هم مخلص شما هستیم.

آشنا سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:15

بزرگوارید
امیدوارم نتیجه کار رضایت بخش بوده باشه(کاری قراربودانجام بدید!)
ان شالله همیشه موفق باشید
خدانگهدار

علیکم سلام
خواهش میکنم
لطف دارید
هنوز منتظرم!
مثل اینکه فعلا قرار نیست خدا حال ما رو بگیره،انشاا.. تا اول هفته دیگه منتظر باید بمونم.(البته میترسم بگم که انشاا... هر چی خیره پیش بیاد)
شما هم انشاا... موفق و سربلند باشید.
اینجوری خدانگهدار گفتید یجوری شدم.نمیدونم با چه نیتی گفتید؟؟؟
ولی باشه
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد