بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

این جمعه هم گذشت

ترسم که بگذرند همه جمعه ها و من

.

.

.

.

.

.

با خود به خاک برم انتظار را

نظرات 8 + ارسال نظر
آشنا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:57

خدانکنه سربازگمنام حریم ولایت

چی رو خدا نکنه؟
تمام عمرم بخاطر همین زندگی میکنم و امید به زندگیم بخاطر همینه.
کم کم عمرمون داره میگذره و نگرانتر دارم میشم.دوستانی که شهید شدند و رفتند و دوستانی که فوت کردند.اونهایی که شهید شدند،بردند اما.... و دارم میبینم

آشنا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:24

سوتفاهم نشه
منظورم اینه که ان شالله سربازامام زمان خواهیدبود
و امام زمان روخواهیددید
ان شالله

انشاا... همه سرباز امام زمان بشیم و بمونیم.
آخه یه حدیث فکر کنم داریم که چیزی تقریبا 4 هزار نفر از لشگر امام زمان گمراه میشند.
انشاا.. با همدیگر و همه شیعیان دوستدار امام زمان در لشگر حق باشندو بمانند.

آشنا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:40

ان شالله

انشاا..

آشنا دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:21

ما خودمون محتاج دعاییم اساسی

چشم اگر لایق باشم دعا می کنم ....
خبر حاجی رو دارید؟

بالاخره باید برای هم دعا کنیم دیگه.
راستی مراسم چطور بود؟
حاجی رو که خیلی وقته ندیدم.فقط چندبار تلفنی صحبت کردم اخیرا.

آشنا دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:28

ان شالله
بستگی به مردم داره
چطور از شهرهای دور اومدن؟
اتفاقاً سطح شهر فضاسازی و تبلیغات هم خوب بود!
به قول دوستان خوشبینانه.ش این هست که مردم بخاطر مناسبت امروز در جاهای مختلف برای عزاداری رفته بودن، ان شالله

اونکه مردم از جاهای دور اومدن عشق این کار رو دارند و ماجرا رو درک میکنند.یه موقعی هست طرف متوجه نمیشه یا گیرایش ضعیفه و نیازه که متوجه اش کنی.زدن بنر و پوستر که صرف آگاهی برای مراسمه،چرا باید به چنین مراسمی بیاند خودش یه پرسه داره.
انگار بنر حجاب رو بزنیم،اینقدر هم تبلیغ کنیم،ولی اما یه بار حجاب رو از دید یه بی حجاب نگاه کردیم و با توجه به آن بنر طراحی کنیم.
حالا ما خوشبینانه به این قضیه نگاه میکنیم.و انشاا.. مردم در عزاداری های خودشون مشغول بودند.
باشه چشم پیامها رو حذف میکنم.

آشنا دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:42

بله حق باشماست
ولی میگما یعنی شما میخوای از دید یک بی حجاب نگاه کنید؟

بابا الان آقایون هم نیاز به حجاب دارند.با ابرو برداشتن و.......
حالا شما ما رو اذیت کن.
چه زن،چه مرد باید حجابشون رو از لحاظ مختلف رعایت کنند.
اتفاقا چند سال پیش بچه های گروهمون(جهادی) نشستیم یه تحلیلی در این زمینه داشتیم که منجر به برپایی نمایشگاهی با عنوان حریم ریحانه شد.که با استقبال مردم و مسئولین مواجه شدیم.حتی نمایشگاهی تخصصی برای خانواده های یک اداره زدیم و در ادامه منطقه آزاد انزلی نیز پیشنهاد برپایی نمایشگاهی در داخل منطقه آزاد را داد که به دلیل مشغله کاری موفق به برپایی نشدیم.

آشنا دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:43

چشمتان بی بلا

تشکر

آشنا دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:42



أجرکم عندالله
ببخشید خوابم برده بود
شب خوش
یازهرا س

بله متوجه شدم.با حضور فعال و پر کاری که داشتید باید هم خسته شده باشید.
به خاطر همین گفتم خسته نباشید.
شب شما هم خوش
یا علی(ع)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد