بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

اَللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ حَمْدَ الشَّاکِرینَ لَکَ عَلى مُصابِهِمْ

باخودم گفتم تو عاشق نیستی   آگه از سرِّ شقایق نیستی

غــرق در دریــا شدن کار تو نیست    شیعه مـــولا شــدن کــارتو نیست

من به در گفتم ولیکن بشنوند   نکته ها را موبه مو دیوارها



چه پرخوری خوبی ست،خوردن"حسرت کربلا"


آقا جان از اول محرم دلم لرزید موقعی که پیراهن مشکی بر تن کردم تمام فکرم اربعین تو بود که قبر تو را در بغل گیرم و چیزی نماند جز حسرت....... واقعا چه پرخوری خوبی! اما تو در این مدت به من یاد دادی درس ایستادن در مقابل غمها را........


یادم داده بودند بر غمهایت صابر باش......


اما......


تو یادم دادی،بر غمهایت شاکر باش!


اَللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ حَمْدَ الشَّاکِرینَ لَکَ عَلى مُصابِهِمْ

نظرات 40 + ارسال نظر
آشنا شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:45

شهید آوینی :
"کربلا" به رفتن نیست
به شدن است ( کربلایی شدن)
که اگر به رفتن بود!
شــــــــمر هم "کربلایی" است!
یا حسین

علیکم سلام وقت شما هم بخیر
من هم فکر کنم گذری یک جایی دیدم ولی یادم نیست.
اول از همه باید دید مجوز انتشار دارند یا نه!
خریدن و خواندنش به نظر بنده فکر نکنم اشکالی داشته باشه.اما ما یک موضوعی داریم که میگوییم برای خواندن مثلا کتابهای آقای شریعتی اول باید سلسله مباحث شهید مطهری را مطالعه کرد و بعد رفت سراغ آن کتابها.چرا؟چون باید پیش زمینه فکری داشت و مطالب را تطبیق داد تا گمراه و اشتباه برداشت نکنید.برای کتابهایی که فرمودید همینطور است.یک موقع کار تحقیقی است نیاز هست مطالعه شود.یه موقع بی بندباری این خاندان را نیاز هست مطرح بشود با توجه به منبع نیاز هست صحبت بشود و یا کارهایی که کردند را برای توضیح به کتابی که فرمودید ارجاع می دهید.اما باید دید مطالب کتاب صحیح است یا تعریف شده است که این نیاز به پیش زمینه در کتابهای مرجع می باشد تا دچار اشتباه نشویم.
البته ما اگر پیش زمینه قوی داشته باشیم باید این کتابها را بخوانیم و تحلیل کنیم و جلوی انحرافات را بگیریم.هدف از خریدن کتاب که الگو برداری از روش زندگی آنها که نیستش بلکه تحلیل و بررسی هست.
اجازه فروش را که باید دید اداره فرهنگ و ارشاد مجوز داده یا نه.
اول از همه باید ببینیم مجوز آن کتاب چگونه است.در ادامه باید دید فضای فکری کتاب چه تاثیری را بر مخاطب دارد اگر بی بندباری و..... را بر مخاطبان می گذارد باید روشنگری و اطلاع رسانی بکنیم به هر نحوی و هرکسی که میتوانیم.
اگه جایی مبهم بود بفرمایید
یا زهرا(س)

آشنا پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:24

سلام
رسیدن بخیر
مطالب کتاب صحیح است یا تعریف شده...
منظور از تعریف شده یعنی چه؟
خدا نکنه برا بی بند و باری بخوام!!! خاک به سرم!!!!!!!!!!!!!!دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط برای مطالعه و آگاه کردن ...
سپاس

علیکم سلام
تشکر
نگاه کنید یک موقعی یک مطلبی یا واقعه ای را درست یا کامل شرح نمیدهند و یا آنطور که خودشان دوست دارند تعریف و تشریح میکنند.یا اصلا تاریخ را جور دیگر می گویند.اگر مطالب دقیق و منطبق با کتب تاریخی و مستندات بود،مطالب صحیح است و اگر با تاریخ و مستندات فرق بکند انوقت است که میگوییم تعریف شده و نویسنده خواسته های خود راه نوشته است.
بنده که همچین جسارتی نکردم که برای...... فرموده بودید ایرادی داره یا نه که گفتم برای...... که نمیخوایم بخونیم بلکه برای تحلیل کردنه البته با توجه به تسلط داشتن بر مطالب.
خواهش میکنم
اول از همه تشکر از دقت نظرتون و گرفتن غلط املاءهام
بعضی چیزها بهتره که ذکر نشه.خدا شاهده راحتترم که می فرمایید مثلا فلان موضوع ذکر نشه.
بازم تشکر میکنم از دقتتون.

آشنا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:13

سلام
از جواب شما به سوالهام متشکرم
و قسمت دوم صحبتهای شما بسیارخوشحال شدم.ممنون
یازهرا س

علیکم سلام
بازم تشکر میکنم از دقت نظرتون و گرفتن غلط املایی هام، واقعا این چیزهایی که فرمودید از مشغله های ذهنی،کاری و....حواسم آدم رو نمیذاره جمع و جور باشه بخصوص این روزها که درگیریم زیاده.تشکر میکنم که یادآوری میفرمایید.
شما هم موفق و سربلند باشید
یا زهرا(س)

آشنا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:49

سرباز گمنام حریم ولایت شما که دیگه خیلی سرتون شلوغ هست!
خدا به شما خیر و قوت بده
التماس دعا
این هفته تعطیلات دیگه!!!!!!!!!!!
ان شالله زیارت حرم امام رضا(ع) /

محتاج بیشتر به دعا هستیم.
آره تعطیلاته ولی چه تعطیلاتی!
زیارت امام رضا که نه،توفیقی هست چند ساله خادم یه هیئتی هستم که روز شهادت امام رضا (ع) مراسم میگیریم.این یک ماه کلا درگیرش بودیم.این چند شب که از اول صبح تا آخر شب هیئت هستیم تا کاراها رو جمع و جور کنیم.
بخاطر همین میگم چه تعطیلاتی خونه که هیچ وقت نیستیم،بقیه کارها رو هم که نمیرسیم.
انشاا.. اگه توفیق بده فاطمیه فکر کنم پابوس برم.

آشنا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:52

پس بهترین تعطیلات هست!
ان شالله میایم هیئت
کدوم هیئت؟؟؟؟؟

خوش به سعادت شما
ان شالله رفتید برا ما هم دعا بفرمایید

آره تعطیلات بیاد موندنی هستش.سال گذشته هم کربلا بودم.از اونجا حواسم به برنامه ها بود،موقعی هم که رسیدم شهر خودمون،دیدوبازدید دوستان و اقوام هم توی هیئتی که به پا کرده بودیم بودش و خاطره شد برای ما.
در خدمت شما هستیم انشاا... روز شهادت امام رضا(ع) سر صبح از جلوی سالن ورزش باستانی به سمت گلزار شهدا حرکت میکنیم.نهار هم میتونیم در خدمت شما باشیم.راستی اسم هیئت(هیئت عاشقان امام علی(ع) جامعه ورزشی)هستش.کلیپشو تلویزیون شهری داره پخش میکنه.انشاا.. شبکه باران هم نزدیک مراسم قراره پخش کنه.بنرهای هیئت مون هم سطح شهر نسب هستش.آخه واقعا مراسم این امام عزیز هم غریبانه هستش.به لطف خدا بعد از مدتها یه مراسم خوب در سطح شهر و با تبلیغات مناسب چند ساله داریم انجام می دیم.انشاا.. در حد غریب الغربا باشه.
شاید شما زودتر رفتید.نه اصلا هر کسی رفت برای دیگری دعا کند.

آشنا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:20

راست میگیدها
حواسم نبود

چشم،من قول میدم
شما؟

من قول نمیدم ولی تمام تلاشمو میکنم.چون اگه قول بدم و نتونم عمل کنم.میشه یه لنگر و گیر میکنم.ولی تمام سعیمو میکنم.دیگه پای ضریح نشستم معمولا همه رو یاد میارم،کم پیش میاد فراموش کنم.پس نگران نباشید حتما یادتون میارم.

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:04

چی شد؟ چرا خجالت کشیدید!؟
حرف بدی زدم!

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:19

نه
آخه تو این صورتکها ناراحتش نبود ،..... این به ناراحت هم میخورد....

خوب الحمدلله که ما کار اشتباهی انجام ندادیم.
حالا چرا ناراحت؟
ما که گفتیم دعا میکنیم!

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:25

1 چیز دیگه که ذهنم رو مشغول کرده کار خودم هست!!!!!!!!!!
یادم نمیاد تا حالا قول اینطوری داده باشم . همیشه میگفتم سعی می کنم . و مثل شما می ترسیدم قول بدم و....
اما نمیدونم چطور شد که این بار...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته تا حالا هم یادم نمیاد به کسی گفته باشم سعی میکنم اما انجام نداده باشم.
خداروشکر

خب الحمدلله
احتمالا حتما تشریف میبرید و مطمئن هستید که ما رو فراموش نمیکنید.اینم شانس ماست که یکی حتما ما رو میخواد دعا کنه و فراموش نمیکنه و قولم داده.
آدم از این خوشانس تر دیده بودید!
من باید بگم خدا رو شکر
الحمدلله الحمدلله الحمدلله

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:28

دلم پر میزنه برا حرم امام رضا(ع) و...

دلم من هم بدجور پر میزنه.
یه موقعی به قول بچه ها گفتنی هر وقت سیستمم بهم میخورد،هر وقت قاطی میکرد،کانکت نمیشد.سریع میرفتم،کانکت میکردمو میومدم.اما چند وقتیه نمیتونم برم(البته ناشکر هم نیستم اول مهر رفته بودم)ولی چه کنم که زود ارتباطم قطع میشه و نیاز به آپدیت دارم.
امسال با خانواده هم برنامه ریزی کرده بودم برم ولی چه کنم که برنامه نشد.انشاا... عید یا روز شهادت مادر مهربان عالم در کنار ضریح فرزندش باشم.

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:39

ان شالله قسمت بشه...

انشاا.. بطلبه.خودش ما رو دعوت کنه واقعا لذتبخشه.
انشاا.. همه دوستداران توفیق زیارت نصیبشون بشه.

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:49

بله یادم هست
دعای عرفه

ان شالله به حق حضرت زهرا س

ماشاا...
خوب یادتون هستش.آره خاطره به یادموندنی بود تقریبا40 کیلومتر پیاده روی و رسیدن به حرم و.......
انشاا.... مادر مهربان عالم نصرت کنند.

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:51

میگما برای وحدت حوزه و دانشگاه مطلبی نداشتید؟

لازم دارید؟
والله احتمالا دارم.ولی پیدا کردن در این لب تاب کلی گرفتاریه.اینقدر کلیپ و فایل پاورپوینت هست ولی نمیدونم کجاست.جدیدا هم چندتا از استادام هر کدوم چندتا سی دی کلیپ بهم دادند،نمیدونم چیکار کنم.فقط نگاه میکنم،میذارم یه گوشه.

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:53

راستی مگه عید خادم الشهدا نیستید؟
هرچند سال گذشته که جهادی بود ، شما هم...

هر سال بالاخره یه چیز جدید رو باید تجربه کرد.
چند سال پیش که جنوب بودیم.با دوستان اهواز یه هماهنگی هایی رو انجام دادیم و یه گروه رو تشکیل دادیم و دانشکده های فنی استان رو با هم می بردیم برای بازدید از مناطق و بازه زمانیشو قبل عید هماهنگ میکردیم(هر چند که الان فکر میکنم دیگه منحل شده) و موقعه عید هم جهادی....
توی این چند سال عیدا جهادی توفیق داشتیم.بخصوص عید سال پیش که سیستان و بلوچستان بودیم.آن هم در ایام فاطمیه و غربت روضه مادر.....
که ماجرای جالبی در مورد همین روضه پیش اومد.یادآوری بفرمایید تعریف کنم.
انشاا... اگه توفیق نصیبمون بشه هم زیارت،هم خادمی،هم جهادی رو داشته باشیم عالیه.
البته به لطف دعای دوستان

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:11

خب کپی کنید تو لب تاب
تازه شما که منظم هستید و برنامه ریزی دارید خب سیستم رو هم مرتب کنبد!
اگر اگر اگر زمانی وقت داشتید بهم بدید
حالا این هفته که تعطیلات هست و وقت نمیشه
عجله ندارم
ندادید هم ایرادی نداره

راستی مراسم شهدای گمنام رودسر یادتون نره
اگر رفتید و ........ ما رو هم دعا بفرمایید

شما حساب کنید یه چیزی تقریبا به 100 تا کلیپ توی سی دی هستش با موضوعات مختلف،قبلا هم همینکار رو کردم کپی کردم ولی وقت نکردم که منظم کنم حالا کلی کلیپ،پاورپوینت و.... هستش که نا منظمه.الان هم پشت سیستمم دارم مداحی امام رضا(ع) رو دانلود میکنم برای پخش فردا.
تا سه شنبه که برنامم اینطوریه فکر نکنم وقت زیاد داشته باشم.غروبش دیگه وقتم آزاده تا آخر هفته،شما یادآوری بفرمایید بهتون بدم.
راستی مراسم شهدای گمنام کی هستش؟حواسم کلا پرته.

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:20

ان شاالله
مثلاً کی یادآوری کنم؟

دیگه بعد از نهار روز سه شنبه رو دادیم.وقتم آزاده
همون بعدازظهر یادآوری بفرمایید چشم در حد توانم اگه تونستم انجام وظیفه میکنم.
راستی نگفتید تاریخ و زمان مراسم رو؟

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:34

فرداشب بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد طالب زاده (شهدا) رودسر مراسم وداع هست
1شنبه ساعت 9 صبح تشییع از جلوی سپاه رودر به سمت پارک شهدای گمنام

انشاا.. ببینیم میتونیم فردا شب برنامه ریزی کنیم با دوستان هیئتمون بریم.چند نفر هم راضی بشند هیئت بمونند.
واقعا توفیقی هستش حضور در مراسم و فعالیت کردن برای شهدا.

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:36

راستی من گفتم کی یادآوری کنم که تعریف بفرمایید؟راجع به جهادی

نمیدونم کی مناسبه.شما به نظرتون کی مناسبه؟شاید همون موقع ایام فاطمیه جالب باشه.دوست دارم خاطراتم رو بنویسم تا اگه یادم رفت با خوندنشون به یاد بیارم و اگر نبودم......

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:44

سلام
صبح بخیر
ببخشید دیشب وسط صحبت کردن خوابم برد ...!
کار خوبیه نوشتن .
هر طور صلاح می دونید. اگر به من باشه که میگم همین الان!!!چون دوست دارم بدونم!!!!!!!!!!
ان شالله اگر زنده موندم یادآوری می کنم
و اما کلمه آخرتون..........

سلام وقت شما هم بخیر
احتمال دادم که خوابتون برده باشه.
نوشتن باید از دل باشه و دلی باید نوشت.
انشاا.. که بتونیم انجام وظیفه کنیم.
این یاد مرگ است که انسانها رو از گناه باز میداره.

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:00

سلام
وقت شما هم بخیر
بله بله بله
عزاداری هاتون قبول حق تعالی
رودسر تشریف بردید؟

عزاداری شما هم قبول باشه.
اتفاقا برنامه ریزی کردم که برم دوستان پیام دادند و ما رو یک جای دیگه دعوت کردند.مجبور شدیم بریم که وسط مراسم دوستان اطلاع دادند مسجد محلمون مراسمه و باید اونجا برم.اینقدر فکرم مشغوله که یادم رفت که امشب مسجد مراسمه و باید اونجا باشم.دیگه تندتند رفتیم،دیدم بچه ها چپ چپ دارند نگاه میکنم(به شوخی البته).دیگه اصلا نرسیدم که برم رودسر.

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:28

طرفدار زیاد دارید دیگه!!!!!!!!
خوب شد کتک نخوردید
ان شالله که قبول باشه

ان شالله خداوند روزی ما قرار بدهد که فردا در مراسم تشییع حضور پیداکنیم

نه! خودمون رو نخود هر آش کردیم حالا گرفتار شدیم.همه انتظار دارند،جایی نریم ناراحت میشند و اظهار دلخوری میکنند.البته توفیقی هستش خدمت کردن در دستگاه اهل البیت(ع) و مردم.
انشاا... تشریف بردید برای ما هم شفاعت بگیرید از شهدا.دعا ما رو که توجه نمیکنند شاید به واسطه شما ما رو هم یه نگاهی کردند.
اگه صبح تونستم خودم رو میرسونم.نشد دیگه درگیر مراسم خودمونیم که نتونستم بیام.

آشنا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:43

اووووووووووو خیلی به ما امیدوار نباشید، دعای ما که.....

به هر حال هر جا تشریف دارید التماس دعا

نظرتون راجع به بعضی عزاداری ها چی هست؟
1.پوشش نامناسب برادرهامون( جالب تر اینه که معمولاً پروژوکتور یا همون پروژکشن هم سمت خانم ها میذارن!)
2.اصلا چه لزومی داره سمت خانم ها....
3.نوع مداحی و بیان بعضی اذکار مثل seyn seyn seyn( به لاتین جهت وضوح مطلب نوشتم)

چرا! اتفاقا امیدوار به دعای دیگران هستیم این رو بی رودربایسی میگم.
خب ملاک حضرت آقا نسبت عزاداریها معلومه و تکلیف ما هم معلوم.
خب پوشش که چه برادران و چه خواهران در مراسم واقعا ناجوره بخصوص اگه مراسم بیرون و در فضای باز برگزار بشه بیشتر معلومه(به قول دوستان گفتنی انگار اومدن عروسی).اینم که نور رو میندازند سمت خانم ها فکر نکنم که از عمد باشه.معمولا کسانی که نسب میکنند به این مسئله فکر نمیکنند.اعضای هیئت هم که درگیر کارها هستند،اصلا حواسشان به این موضوع نمیره.
با اطلاع رسانی به اعضای هیئت فکر کنم این قضیه حل بشه.
البته این اوضاعی که میفرمایید فکر کنم توی شهر ما خیلی بدتره احتمالا،با اون شبهای محرم و اوضاع خیابانها.
دیگه ما کلا رفتن به اینجور مراسم سطح شهرمون رو خط کشیدیم نمیریم راحتریم.البته این کار صورت مسئله رو پاک میکنه و باید یه فکر چاره اندیشید.
نوع مداحی که جای فکر داره.البته گفتم ذکر حسین خودش یه دنیا مرثیه خوانیه و نیاز به هیچ چیز نداره،خودش اشکها رو جاری میکنه.اما با بعضی از خواندن ها آدم به فکر میره،یه وقتی یادمه تهران بودم یه بنده خدایی میخواست بره هیئت تعریف داشت میکرد که دارم میرم حسین پارتی،زدم به پیشونی خودم تازه فهمیدم مداحان عزیز جونها رو به کجا میکشونند.یا بعضی جاها صدای سگ در میارند یا میگند نعوذبالله سگ امام حسین(ع) هستیم(البته دوستان میگفتند امسال کربلا بعضی ها قلاده هم گردنشون میکردند) باید حواسمان باشد امام حسین(ع) سرباز لازم دارند،سربازانی برای لشگر حق(البته درست است که لشگر حق آشپز و ....)لازم داره ولی هدف سرباز شدن در تراز لشگر حق است.
الحمدلله کم کم بعضی ها دارند سر عقل میاند.عزاداری در شان امام حسین(ع) دارند بپا میکنند.بخصوص امسال که بعضی از هیئت های تهران با لباس سینه زنی میکنند(ما هر وقت تهران بودیم این معضل رو داشتیم که هیئت داریم میریم راحت نبودیم)
این وسط وظیفه هر جوان انقلابی هستش که روشنگری بکننه در مورد عزاداری درست.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:23

و باز هم جواب قانع کننده و کامل!
سپاس
بنده هم مخالف انجام 3 موردی هستم که ذکر کردم
فقط 1 مسئله ، نکاتی که گفتم فقط راجع به هیئات بود ، بحث خیابان که جدا!!!!!!!!!!

خواهش میکنم این چیزیه که به عقل ناقص ما میرسه.
این چیزهایی که میفرمایید دغدغه هر جوان انقلابی هستش و اگر اینطور نباشه باید شک کرد.
بله متوجه شدم ولی میخواستم کلی بگم.یکی از جاهایی که هیئت رفتم لذت بردم،شبهای ماه مبارک رمضان هیئت حاج منصور ارضی بودش،با اونکه مسجد پر بود و مردم توی فضای بیرون نشسته بودند یه قسمتی رو گونی کشیدند و خانمها اونجا نشستند و آقایون هم جلوی اونها نشستند،یه پروژکتور هم انداختند داخل مسجد رو نشون میداد.بعضی خانواده ها هم زیرانداز انداخته بودند دور همی نشسته بودند و فضای صمیمی بود.
خب این یک الگو هستش باید دیگران استفاده کنند.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:25

شما سر مزار شهید پلارک و شهید تورجی زاده رفتید؟

ببخشید با سوالهام خسته تون کردم
وقت استراحت شماست اما من....

شهید پلارک رو نمیدونم کجاست.ولی شهید تورجی زاده رو میدونم توی اصفهانه ولی توفیق رفتن سر مزار ایشون رو نداشتم.حالا چرا میدونم کجاست،بخاطر خوندن کتاب یازهرا هستش و گره گشایی مشکلات جوانهایی که بر سر مزارش میرند.
خواهش میکنم.گفتم که عادت دارم.حالا دارم خبرگزاریها رو میخونم.از صحبت کردن با شما هم دارم استفاده میکنم و بهره میبرم.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:03

استفاده و بهره؟؟؟؟؟
آخه من که جزء زحمت دادن و پرسیدن کاری نمی کنم
من اون کتاب رو با معرفی و سفارش حاجی خوندم
خدا خیرش بده

شما فقط یه بعد قضیه رو نگاه میکنید.اونم سوال کردن و جواب گرفتن.اما زکات علم انتشار اونه.مثل یه روحانی که بالای منبر صحبت میکنه مردم فقط بهرمند نمیشند،بلکه خود روحانی هم از لحاظ مادی و معنوی استفاده و بهرمند میشه.البته این تشبی شامل حال ما نمیشه و ما کوچکتر از اونیم که برای خودمون همچین تشبیهی بکنیم و استفاده و بهره های دیگه مثل یادآوری برای خودم،تحقیق کردن درباره موضوع و.....
اتفاقا من هم موقعی که کتاب سلام ابراهیم رو تموم کردم.توی هویزه بودم که حاجی از کتابخونه اونجا برام خرید و بهم هدیه داد فکر کنم.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:10

1خبر ناراحت کننده درگیری میراث و ستاد سر تدفین یا عدم تدفین شهدای گمنام توی یکی از میادین تاریخی یزد بود

آره خبرگزاری رجا نیوز زده بود داشتم نگاه میکردم. و خواست مردم که مسئولین که از طرف اونها یه حرف دیگه داشتند میزدند.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:24

دعوا کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایندفعه 1 صحبت جدی باید با حاجی داشته باشم! چرا برا من هدیه نخرید!!!!!!!!!!!!!!!!!شوخی کردم

نه چه دعوایی؟من حرفی نزدم که دعوا کرده باشم!
آره حتما باهاش یه صحبت جدی بکن!میخواید سفارشتون رو بدم یه هدیه برای شما هم بگیره؟
دوست دارید یه کتاب از موسسه سلام ابراهیم براتون هدیه بگیرم؟

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:25

من تو فرهنگ نیوز خوندم

آره دیگه توی خبرگزاریهای مختلف سریع میزنند.
راستی شما تشریف برده بودید سر مزار این شهیدان بزرگوار؟
علت سوالتون چی بود؟

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:39

1.من میدونم منو دعوا کردید؟
2.شما مگه منو میشناسید که میخواید سفارش کنید؟ ما که بدمون نمیاد یکی سفارشمون رو بکنه . سفارش کنید حتماً
3.مثلاً کدوم کتابش رو؟
4.شهید پلارک رو میگن مزارش عطر میده بعضی میگن صحیح نیست!میخواستم بدونم شما میدونید یانه! رفتید یانه!
5.شهید تورجی زاده هم که ماشاءالله حضرت زهرایی . خیلی دوست دارم برم سر مزارش . صدای مداحی و روضه خوانی پرسوزش رو شنیدم و...

والله نه بخدا چه دعوایی! اذیت نکنید ما رو دیگه.
شما رو که نمیشناسم ولی میتونم به حاجی بگم که یه بنده خدایی از طرف من میاد پیش شما هواشو داشته باشید.هر وقت پیش حاجی رفتیداسم من رو بگید چشم.کی میرید به ایشون اطلاع بدم؟
هر کتابی که دوست دارید.میخواید آخرین کتاب موسسه سلام ابراهیم باشه یا یه چیز دیگه.حالا هرجور راحتید؟
آره من هم شنیدم عطر مزارش رو.ولی توفیق نداشتم برم.
شهید تورجی زاده هم که کتابش آدم رو هوایی میکنه.....

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:01

قسم نخورید
میدونید اگر به حاجی بگم دعوام کردید باهاتون چه میکنه؟؟؟؟؟؟؟

کتاب که خیلی دوست دارم برام بگیرید
چند تایی دارم.آخرین کتاب موسسه اسمش چیه؟

ان شالله قسمت ما بشه بریم

دیگه چیکار کنیم ما رو مجبور به قسم خوردن میکنید دیگه!
آره حاجی همینجوری منتظره به ما گیر بده.شما که دیگه بهش بگید دیگه نور الله نوره! البته شبهای محرم که محل ما میاد دیگه ما اونجا اذیتش میکنیم.
آره سلام ابراهیم،مسافر کربلا،یا زهرا و.... از انتشارات موسسه ابراهیم هادی هستش.آخرین چاپش رو نمیدونم چیه.ولی براتون میپرسم.اگه سری قبلی رو ندارید از همونا براتون بگیرم؟
اگه دوست دارید میگیرم میدم به حاجی تشریف ببرید ازش بگیرید.
انشاا.. قسمت بشه یه برنامه ایی پیش بیاد دسته جمعی بریم.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:03

متوجه نشدم
آخرین کتاب سلام ابراهیم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

نه منظورم از موسسه ابراهیم هادی باشه یا کتاب دیگه ایی؟
سلام ابراهیم که اولین انتشار کتاب موسسه ابراهیم هادی بودش.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:36

خودتون رو ناراحت نکنید
حاجی ما رو هم اذیت نکنید
فکر کنم آخرین کتابشون برای یکی از شهدای یگان صابرین باشه.اسمش یادم نیست
کتاب یازهرا س ، شاهرخ ، بی قرار ، علمدار ، عارفانه ، مهاجر ، شهید گمنام ، بر فراز آسمان رو دارم
سلام بر ابراهیم ، مسافر کربلا رو هم از دوستان گرفتم خوندم

راضی به زحمت نیستم . شما فقط بفرمایید چه کتابهایی رو توصیه می کنید بخونم که من برم سراغش
در هر زمینه و هر موسسه ای

دیگه میتونیم اذیتش میکنیم!
میپرسم ببینم آخرین کتاب چی هستش.
ماشاا... یه پا کتابخانه دارید اونم از موسسه ابراهیم هادی.
نه چه زحمتی یه خیراتی هم برای ما نوشته میشه.
خودتون فرمودید دوست دارید براتون کتاب بگیرم ما هم انجام وظیفه میکنیم.
شما بفرمایید که چه کتابی خوشتون میاد بگیرم؟

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:44

البته الان نمیخواد معرفی کنید. تشریف ببرید استراحت کنید که فردا هزار و یک کار دارید

بالاخره ازتون کتاب میگیرم

برای همه چیز سپاس

باشه چشم.ممنون
بالاخره ما در خدمت هستیم که یک کتاب هدیه بدیم هر وقت دوست داشتید.
خواهش میکنم شما هم برید استراحت کنید که نماز صبح قضا نشه.
شب بخیر

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:51

ممنون
چشم
شب خوش

سلام
خسته نباشید
التماس دعا

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:34

سلام
یعنی چی خسته نباشم؟مگه من چیکار کردم؟

بابا حالا نیومده دعوا!
بالاخره بعد از یک روز تلاش و کوشش،حالا در هر جایی....
یه خسته نباشید گفتم.اشتباه کردم؟

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:44

الحمدلله امروز روزی ما بود بریم تشییع شهدا
واااااای خدای من، چقد غربت!!!!!!
امروز فقط سوختیم
دیشب هم وداع خیلی خلوت بود!
غربت،غربت،غربت....

خب الحمدلله انشاا... اجر حضور در مراسم شهدا رو از مادر گمنام عالم دریافت کنید.ما رو که از دعای خودتون فراموش نکردید؟
زیاد ناراحت نشید.روزی هرکی شد برنده هستش.
البته خرده نسبت به مسئولان شهر نیز هستش.عدم برنامه ریزی،زمان،تبلیغات و.......
مسئولان شهر ما هم موقعی که دو سال پیش شهدای گمنام رو آوردند.(با اون جمعیت عظیم) دوباره میخواستند شهید بیارند،غرور و ریا و یکسری مسائل دیگر باعث شد که پرستوها پر بکشند
غربت برای شهدا نیست برای ماست که نمیتونیم استفاده و بهره ببریم.اونا کار خودشون رو بلدند.هر وقت حال شهرها بهم میخوره و قاطی میکنند،میاند که کاری کنند.
ما پیش شهدا غریبیم که ما رو تحویل نمیگیرند و دعوت نمیکنند.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:49

دارید تلافی میکنید؟
قصد بدی نداشتم
اینقد امروز حرص خوردیم
ازلطفتون که گفتیدخسته نباشید ممنونم

تلافی چی؟ما که گردنمون از مو باریکتره!
متوجه هستم قصد بدی نداشتید.ولی یه جوری گفتید،گفتم اذیت کنم.
پس واقعا خسته نباشید که در مراسم شهدا شرکت کردید و فیض بردید.انشاا.. فیض دیدار با شهدا هم به ما برسد.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:56

حالا قهر نکنید دیگه
از حرفم بد برداشت کردید
ببخشید

غصه امروز صبح یک طرف ،جریان شهدای گمنام رشت هم غروب بهش اضافه شد

بابا قهر نکردم،چه عذرخواهی! ما رو شرمنده خودتون نکنید دیگه.
اینها همه درس هستش.باید دید مادر عالم چه صحنه ای برای این ماجرا تعریف کرده که ما شیعیان باید یاد بگیریم.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:03

بازم ببخشید

خدا شاهد هست که قدم به قدم یادشما و دوستان بودم

دیدارباشهدا فقط به شما برسه؟

بابا چرا اینقدر معذرت خواهی میکنید.من عذرخواهی کنم خوبه
دست شما درد نکنه به یاد دیگران هم بودید.
شما که فیض حضور در مراسم شهدا رو داشتید.انشاا... این فیض به ما هم برسه.

آشنا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:17

ان شالله باهم
ان شالله بقیه صحبت اگر بیدار بودید بمونه تاساعت12
ریا نشه اومده بودیم وداع باشهدای رشت

انشاا...
ما رو از دعاتون فراموش نکنید...سفارش ویژه
انشاا... تا آخر شب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد