بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

اربعین شد،دل مادرسفر کرب و بلاست

عزت و شان ایشان ، عزت علمداری است علم باید پا برجا باشد تا نبرد عزتمندانه صورت بگیرد این علم پا برجاست که زائرین اربعین با آسودگی به راه می افتند به زیارت حضرت ارباب می شتابند یقینا ثواب پیاده روی اربعین به حضرت آقا می رسد به امید آن روز که در اربعین قدم بر جای قدوم حضرت ولی عصر عج و نایب برحقش بگذاریم.

آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی در جلسه ای بین روحانیون و مداحان عتبات عالیات بیان می کردند که زیارت قبر مطهر امام حسین(علیه السلام) آرزوی رهبر معظم انقلاب است.


به قول آیت‌ الله علم‌ الهدی، رهبر معظم انقلاب آرزوی کربلا دارند اما شرایط به گونه‌ ای است که این امکان وجود ندارد. ایشان تعریف می کنند یک روز پیش از زمانی که می‌ خواستم به سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شوم، در خدمت آقا بودم، عرضه داشتم فردا به کربلا می‌ روم که آقا با یک نگاه حسرت‌ آمیزی گفتند ما را که فراموش نمی‌ کنید.

یقینا یکی از کسانی که عاشقانه دوست دارند  در پیاده روی اربعین حضور پیدا کنند حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است.
اما چه کنیم که شرایط اجازه نمیدهد...

 


آفا جان ما هم این غصه را داریم و فقط به عشق شما و به یاد شما که جا مانده این مسیر مادی هستید آرام میگیرم و تازه گوشه ای از نرفتنتان در این مدت طولانی را درک میکنیم.

انشاا.. روزی در کنار شما قدمزنان به سوی حرم رهسپار بشویم.

نظرات 2 + ارسال نظر
آشنا جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:08

ان شالله به حق حضرت زهرا س

وقتی دوستان پیام حضرت آقا رو برام فرستادند که ایشان هم حسرت زیارت دارند کمی آرام شدم و از خودم خجالت کشیدم و امیدوارم که انشاا.. روزی برسد که با ایشان در بین الحرمین باشیم.
یا زهرا(س)

آشنا شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:08

سلام
دیشب پیام ارسال کردم به شما؟
منظورم اینه که دریافت کردید؟
منتظر دل نوشته هاتون هستیم

بله مطلبی که فرمودید ذکر نشود به دستم رسید.
خاطرات جالبی از کربلا و مسیر راه دارم حتی در بعضی از جاها با عکس و کلیپ.اما چه کنم که در معذوریتم.
انشاا... اگر حال خوشی دست داد بعضی از خاطرات را حتما خواهم نوشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد