بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

شهادت حضرت زین العابدین امام سجاد علیه السلام تسلیت عرض مینماییم


بسم الله الرحمن الرحیم

لاله سرخ شهادت تن تبدار من است  

  چشمه فیض خدا چشم گهر بار من است

حافظ خون پیام شهدای ره دین        

    لب گویای من و دیده خونبار من است

آنکه در کرببلا بود انیس پدرم         

  درره شام بلا مونس و غمخوار من است

 ازغم اصغر و اکبر جگرم می سوزد

آه از این غم که خداوندخبر دار من است


فرا رسیدن 25 محرم (بروایتی) سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت زین العابدین امام سجاد علیه السلام را به محضر امام عصر حضرت حجة بن الحسن عسکری علیه آلاف التحیة و السلام و عموم شیعیان جهان تسلیت عرض مینماییم.

نظرات 3 + ارسال نظر
name سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:15 http://mysite

salam

علیکم سلام

آشنا سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:25

باسلام و عرض تسلیت


اربعین نزدیک است
و دل من بی تاب
لحظه ها غرق سراب
دل ما را دریاب
همه جا پرشده از زمزمه ها
و همه رو سوی ارباب
پریشان دارند
دل باران دارند
چشم گریان دارند
غم هجران دارند
دل من شور افتاد
و سراپا شده ام
درد و تمنا و نیاز
و چه تنها شده ام
من که دریا شده ام
وای ارباب شود قسمت من؟
روزی أم می شود آیا؟
حرم.ت را دیدن!
پابرهنه به دور حرم.ت چرخیدن
و به خود بالیدن
که من آخر بشوم زائرتان
و تو را می طلبم ای ارباب
دل ما را دریاب
به همین لحظه ناب
بنما حرم.ت قسمت ما
اربعین ان شاءالله


اللهم رزقنا...
التماس دعا

علیکم سلام
ایام تسلیت باد.
انشاا.. رزق همگی بشه زیارت قبر امام حسین(ع).
محتاجیم به دعا
یک بروشور نمونه از ماهواره در قسمت صفحات وبلاگ برای شما گذاشتم.

آشنا چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:54

سلام
ممنون
ببخشید باعث زحمت شدم
(باز اگر مطلبی بود استفاده میکنم)
أجرکم عندالله
یاعلی

علیکم سلام
خواهش میکنم.
نوشته دارم ولی فایلش رو نمیدونم کجا گذاشتم.پیدا کردم چشم.
علی یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد