بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

درگذشت مرتضی پاشایی را تسلیت عرض مینماییم

Morteza%20Pashaei%20 %20Boghz دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام بغض


مرتضی پاشایی خواننده تیتراژ برنامه «ماه عسل» جمعه گذشته پس از تحمل یک دوره سخت بیماری سرطان درگذشت. پاشایی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ، متولد 1363 سال بود.

پیکر زنده‌یاد مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان، صبح امروز با بدرقه باشکوه علاقمندان و دوستدارانش راهی بهشت‌ زهرا(س)شد تا در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.بنده به نوبه خود درگذشت این عزیز را تسلیت میگوییم.به خصوص به پدر گرامی و اهل البیتی و ولایتی این عزیز که با تیزبینی و بصیرت خود از غبارآلوده شدن فضای درگذشت این عزیز برای فتنه گران و سوء استفاده آنان،بیانیه و صحبتهایی را نمودند.با آنکه داغ فرزند دیدند ولی با شجاعت و ایثار و در رسای حضرت علی اکبر(ع) مدیحه سرایی کردند و خاموش نشدند تا بدخواهان این نظام جرات جسارت ننمایند. و برای بعضی از هموطنانم متاسفم که در این ماجرا با نشناختن فتنه ای که میخواستن برپاکنند،از احساسات پاک آنها استفاده کردند تا بجای همدردی با خانواده عزیز از دست رفته،دست به تجمع زدند که این وسط بعضی افراد میخواستند استفاده هایی کننند.....

این عمار...........

اما این وسط

در مراسم تشیع این خواننده جوان کشورمان ،ناصر پاشایی، پدر مرتضی پاشایی در مراسم تشییع پسرش روضه حضرت علی اکبر(ع) را خواند کرد و گفت فرزندش در آخرین روزهای زندگی‌اش از او خواسته تا این روضه را برایش بخواند؛ روضه‌ای سراسر داغ و اشک که روایت غم و ماتم سیدالشهدا(ع) در فراق فرزند برومندش است.

در ادامه مطلب دست وپا زدن رسانه های بیگانه را می توانید مطالعه نمایید.

 

 

رسانه هایی که زبانشان فارسی است اما سیاست هایشان در خدمت سازمان های جاسوسی دشمنان ایران، سعی دارند از درگذشت پاشایی هم ماهی خود را صید کنند، چون به شدت عصبانی اند از اینکه هنرمندی کاملاً محصول جمهوری اسلامی، این همه هوادار دارد.
اینکه رسانه های معاند و در رأس آنها تلویزیونهای از رده خارج لس آنجلس نشین سعی می کنند از هر نمادی برای خویش کلاهی ببافند مدتهاست ادامه دارد. می خواهد ماجرای اسیدپاشی اصفهان باشد یا چالش سطل آب یخ یا حتی درگیری مایلی کهن و علی دایی؛ آنها سعی میکنند با ربط دادن بی ربط ترین المانها به یکدیگر فقط و فقط نتیجه دلخواه خود را بگیرند و همه این اتفاقات را به این ربط دهند که چون خودشان و رفقایشان  در نظام حکومتی جمهوری اسلامی حضور ندارند طبیعی است که چنین مشکلاتی در آن روی می دهد!!!
 
در قضیه درگذشت مرتضی پاشایی خواننده پاپ ایرانی نیز این رسانه ها تا توانسته اند کوشیده اند با تخیل گرایی و نسبت دادن مصاحبه های کاملا دروغین به خانواده و دوستان پاشایی از این بگویند که در پس پرده مرگ این هنرمند نیز حتما جریانات سیاسی-اجتماعی خاصی وجود داشته است.
 
آش را آن طور که خود دوست دارند شور می پندارند
جالب اینجاست که این رسانه ها درگذشت پاشایی و البته سیل مخاطبانی که چه به هنگام بستری بودن وی در بیمارستان و چه بعد از درگذشتش در برابر بیمارستان بهمن صف بستند را می بینند اما باز هم سعی میکنند آش را آن طور که خود دوست دارند شور جلوه دهند.
 
یکی از این رسانه ها چند سال فعالیت بدون مجوز پاشایی را دلیلی دانسته بر اینکه سیستم فرهنگی ارشاد با او مشکل داشته است. اما این رسانه این را نمی گوید که اتفاقا همین سیستم فرهنگی بود که به پاشایی هم مجوز آلبوم داد و هم مجوز برگزاری کنسرت. همین کنسرتهای سال اخیر او را مرور کنند می فهمند که اتفاقا یکی از خوانندگانی که در صدور مجوز کنسرتهایش همراهی خوبی با وی شده است پاشایی است.
 
رسانه ای که دربست در خدمت سازمان سیا است از این گفته که هواداران پاشایی با خواندن قطعه های آهنگین او در ایام محرم حرمت این ماه را لکه دار کرده اند. کسی نیست به این رسانه بگوید اغلب ترانه های پاشایی فضایی تراژدیک دارند که اتفاقا برخی از آنها مانند قطعه معروف "نگران منی" در مناسبتهای سوگواری نیز بارها از رادیو شنیده شده اند و طبیعی است که خواندن دسته جمعی ترانه ای غمگین نمی تواند حرمت شکنی باشد.
 
یکی دیگر از رسانه ها که در خدمت ملکه بریتانیا است از شنیده های خود درباره خوانش ترانه های سیاسی پاشایی در جلوی بیمارستان بهمن خبر می دهد اما هر چه فضای حقیقی و مجازی را بگردی حتی یک قطعه که در آن اشارات سیاسی باشد و با صدای پاشایی خوانده شده باشد نمی بینی. 
 
رسانه های معاند از این می گویند که پدر پاشایی از برخی رسانه های نظام به دلیل انتشار خبر دروغین گلایه دارد. اما این را نمی گویند که همین پدر داغدیده در ساعاتی پس از درگذشت فرزندش به صراحت این را گفت که هیچ یک از شنیده هایی که به او نسبت داده شده را تایید نمی کند.
 
مرهون سیستم فرهنگی همین نظام
مرتضی پاشایی به مانند بسیاری دیگر از هنرمندان این مملکت بخش عمده ای از سیر و ترقی هنری خویش را مرهون همین فرهنگی است که به مدد حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده است.
 
او در سیستم فرهنگی ارشادی پرورش یافته که در کنار همه گلایه هایی که نسبت به سیاستگذاری آن وجود دارد، باز هم کارشناسانی را دارد که با دقت نظر به رصد اشعار و کلام قطعات موسیقی می پردازند تا در جهت رشد موسیقی پاپ حرکت کنند و نه پس رفت.
 
پاشایی یکی از معدود هنرمندانی است که بعد از مدتی فعالیت غیرمجاز وقتی بنا شد که به صورت مجاز فعالیت کند، اداره موسیقی ارشاد به اندازه خود با وی همراهی نشان داد. پاشایی هنرمندی است که صرفاً به واسطه استعدادش و نه زدوبند پشت پرده توانست به جایی برسد که ساخت و خواندن ترانه تیتراژ یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تاریخ تلویزیون ایران یعنی "ماه عسل" به وی سپرده شد. صدالبته که پاشایی هم اوست که با جدی شدن بیماری اش از پدرش خواست که نایب الزیاره وی در کربلای معلی باشد و از بارگاه سیدالشهداء شفای عاجل او را طلب کند.
 
دود و دم روشنفکرنمایان را فراموش کنید
این است یکی از هنرمندان محصول جمهوری اسلامی که وقتی درمی گذرد هم سیل عظیم مخاطبان هستند که در جلوی بیمارستان محل عروجش صف می بندند. رسانه هایی که در سالهای اخیر تا توانسته اند کوشیده اند با بزرگ جلوه دادن یک سری هنرمند روشنفکرنما که هرچه دارند از گعده های پردود و دم طاغوت است(!) عدم توانایی فعالیت آنها در دوران پس از انقلاب را عاملی بدانند بر افت کیفی هنر موسیقی و البته کم مخاطب شدن آن فقط یک بار قطعه "نگران منی" با صدای مرتضی پاشایی را شنیده و از طریق همان رسانه شان نظرسنجی درباره میزان محبوبیت این قطعه در ایرانیان انجام دهند تا دریابند چطور هنرمندی کاملاً جوان و مستعد با تکیه صرف بر استعدادهایش به هنرمندی پرمخاطب در جمهوری اسلامی بدل می شود.
 
مراقب مرگ قلبی تان باشید...
اگر می بینیم رسانه هایی که زبانشان فارسی است اما سیاست هایشان در خدمت سازمان های جاسوسی دشمنان ایران، سعی دارند از درگذشت پاشایی هم ماهی خود را صید کنند، فقط و فقط به این دلیل است که به شدت عصبانی اند از اینکه هنرمندی کاملاً محصول جمهوری اسلامی، این همه هوادار دارد. برای آنها قابل هضم نیست به جز امثال ف.م و ف.ف که هرچه داشتند از کلوبهای شبانه اشرف پهلوی بود نام کس دیگری به عنوان اسطوره در هنر ایران زمین برده شود!
این رسانه ها مدت هاست به مرگ مغزی دچار شده اند و تنها می توان از آنها خواست مراقب مرگ قلبی خود باشند.
نظرات 3 + ارسال نظر
آشنا دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:56

جنگ نرم:

جنس گلوله و ترکشش تمسخر است و توهین و تهمت

جانبازیش خون دل خوردن است

تنها پدافندش تقواست

فرمانده کل قوا و دیده بانش سیدی غریب و تنهاست

اینجا اگر پیروز شدی شهیدی

و گرنه اسیری و سرباز دشمن

امام خامنه ای:
خستگى و افسرده شدن، واقعاً در این راه هیچ معنا ندارد. شاید کسانى که اهل دنیا هستند، اگر راه دشوارى پیش پایشان قرار بگیرد، سختیهاى آن راه، کم‌کم انگیزه‌ى آنها را کم کند. راه خدا این‌طور نیست. هرچه سخت‌تر باشد، انسانهاى مؤمن، علاقه‌مندتر و پُرانگیزه‌تر مى‌شوند؛ چون مى‌فهمند که اهمیت این حرکت، بیشتر است.
ما آماده ایم برای جنگی تمام عیار.

آشنا دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:21

سلام علیکم
وقت بخیر
عذرمیخوام ،میدونم سرتون شلوغ هست
اگر امکانش نیست مطالب راجع به ماهواره رو بدید، بفرمایید تا بنده با همین هایی که دارم کارم رو جمع و جور کنم
اجباری نیست که بدید، به هرحال شما هم کار و مشغله ی خودتون رو دارید.

سپاسگزارم
یاعلی

علیکم سلام
خواهش میکنم سعی میکنم تا آخر هفته پیداش کنم البته انشاا...
دشمنتون شرمنده باشه.تشکر از دقت نظرتون در مطالعه مطالب.
علی یارتون

آشنا دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:50

خیلی ممنون

خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد