بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

کربلا می خواهم آقا …

کربلا می خواهم آقا …


ابری ام، بارانی ام، حال و هوایم خوب نیست
چشم سر، خیس است امّا چشم دل، مرطوب نیست
آفت عصیان به جان نخل دل افتاده است
علتش این است اگر محصول ها مرغوب نیست
سود بازار عمل از عُرف هم کمتر شده
ای دریغ اوضاع کار و بار من مطلوب نیست
این دل بی در اگرچه جای این و آن شده
غیر تو اصلا ً برای من کسی محبوب نیست
واقعا ً من دوستت دارم عزیز فاطمه!
غیر یوسف هر کسی که دلبر یعقوب نیست
با من ِ بیچاره هم حرفی بزن چیزی بگو
جنس این دل که دگر از جنس سنگ و چوب نیست
طاقت دوری ندارم، رحم کن بر عاشقت
صبر من مانند صبر حضرت ایّوب نیست
کربلا می خواهم آقا … التماست می کنم
نامه ام را مُهر کن هر چند که مکتوب نیست


«اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللَّهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائکَ»


سلام آقا،امشب تمام خوبان عالم دارن میان کربلا،همه جانها و روح ها به فدایت میشه به ما هم اذن ورود بده در کنار خوبان عالم شما را زیارت کنیم و فدایت بشیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
آشنا جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:38

آمین
اللهم رزقنا...

التماس دعا

علیکم سلام
انشاا.. رزق همگی بشه زیارت قبر امام حسین(ع).
همه ما گوشزد نیازمان است تا از مسیر منحرف نشویم.یک موضوعی را باید مرور کنیم تا بتوانیم آن را ملکه ذهن خود نماییم.
آدرس زیر فکر کنم آنچه مد نظرتان است را گذاشتم.
http://baserat.blogsky.com/1389/09/19/post-6/

آشنا جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:10

آقاجان؛
ببین گناه، دلم را ز پا درآورده
برای این دل درمانده ام، شفا بنویس
درون دفتر خود از میان منصبها
همیشه روبروی نام من، گدا بنویس
بیا برای من و "اربعین" امسالم
اگرکه زحمتتان نیست "کربلا" بنویس...

یاحسین...
اللهم رزقنا...

«اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللَّهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائکَ»
انشاا.. تمام افراد به این آرزوشون برسند.
انشاا.. امسالم چشم امیدمون به حسین(ع) که دوباره امضاء کنه مثل سال گذشته که ما رو اربعین طلبید،بطلبه.
خدای حسین ما التماس داریم میکنم.ما رو فراموش نکن.

آشنا جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:17

آقاجان؛
ببین گناه، دلم را ز پا درآورده
برای این دل درمانده ام، شفا بنویس
درون دفتر خود از میان منصبها
همیشه روبروی نام من، گدا بنویس
بیا برای من و "اربعین" امسالم
اگرکه زحمتتان نیست "کربلا" بنویس...

یاحسین...
اللهم رزقنا...

«اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللَّهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائکَ»
انشاا.. تمام افراد به این آرزوشون برسند.
انشاا.. امسالم چشم امیدمون به حسین(ع) که دوباره امضاء کنه مثل سال گذشته که ما رو اربعین طلبید،بطلبه.
خدای حسین ما التماس داریم میکنم.ما رو فراموش نکن.

آشنا جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:24

تشکر
التماس دعا
یاعلی

بنده تشکر میکنم که وبلاگم سر میزنید.
محتاجیم به دعا.فراوان
علی یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد