بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

مروری بر قسمتی از بیانات حضرت آقا در دانشگاه امام حسین(ع)


با عرض سلام و خسته نباشد خدمت برادران و خواهران؛عزیز و گرامی اول از همه از همگی عذرخواهی و پوزش می طلبم به دلیل مشغله کاری که نمیتوانم زود به زود به روز بشوم.

غرض از مزاحمت و گرفتن وقتتان این بود که می خواستم مروری به قسمتی از سخنان رهبر عزیزمان بکنیم و نظر شخصی خود را بگویم.

رهبرانقلاب:موافق تعبیر جامعه جهانی نیستم/اینها چنددولت مستکبرندکه عموما تحت نفوذ کمپانیهای صهیونیستی هستند/جامعه جهانی ملتها و دولتهای مظلومی هستند که اگر فضا پیدا کنندآنها هم با نظام سلطه مخالفت خواهند کرد.

به نظر شخصی بنده این سخنان شاید برگردد به دولتمردان عزیز و زحمتکش!چون شاهد صحبتهای عزیزانی بودیم که مدام می گفتند ما باید با دنیا آشتی کنیم.و یا ما با جامعه جهانی باید ارتباط برقرار کنیم و ...... از این قبیل صحبتها در سخنرانیهایشان کم نگذاشتند.

ومن چند سوال دارم.چرا حضرت آقا دوباره بعد از این همه مدت دوباره دارد تذکر می دهد؟ چرا دوستان خون به دل آقا میکنند؟چرا نگرشها هنوز تغییر نکرده است؟چرا تاکیدات مولایمان را گوش نمی دهند که ایشان باید چندین بار بگویند؟تفکرات و فرهنگمان دارد به کجا می رود؟تکیمان به کی و کجاست؟به خودتان بیاید دیگه!

و در آخر به فرموده رهبرمان ما باید تمدن نوین اسلامی را بسازیم و باید این تمدن را به دنیا صادر نماییم.ما جوانها رویشها انقلاب تایین کننده هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد