بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

بفرمایید بهشت، «طریق یاحسین» اینجاست!


بعضی کارها فقط از حسین بر می آمد و می آید. اینکه یک جای جهان بیست میلیون و بلکه بیشتر انسان جمع بشوند فقط بهانه ای می خواهد به نام حسین یعنی هیچ چیز دیگری بجز او نمی تواند چنین آتش بزند به جان یک انسان . 
یکی خودش را از وسط اروپا می رساند و دیگری از جنوب بصره به همراه خانواده اش راه می افتد و لحظه ای به دشواری این مسیری که آغاز کرده است فکر نمی کند. دیگری پایی ندارد و خودش را کشان کشان می رساند به پابوس حسین بن علی (ع) آن یکی از دار دنیا فقط دو گاومیش دارد که آنها را می آورد و برای زائران حسین بن علی قربانی می کند، آن یکی آب گرم می کشد از خانه اش تا مسیر پیاده روی و پاهای زوار را می شوید.
دختر بچه ای لیوان آبی تعارف می کند و دیگری خسته های مسیر را مشت و مال می دهد... یکی التماس می کند که زوار شب را در منزل سر کند و او هم مثل یک خادم تا صبح خدمت می کند به مهمانان حسین بن علی. 
چه عشقی است
چه شوری است
جمعیت عجیبی روانند سوی کربلا و این فقط از حسین بر می آید...
جمع کردن بیست و پنج میلیون نفر در یک ساعت و یک جا فقط کار عشق است و عشق یعنی حسین
ماجرای کربلا همه نژاد ها و همه رنگ ها و همه قومیت ها را یک جا جمع کرده است. غریو "لبیک یا حسین"‌ شان دنیا را می لرزاند و برای همین است که رسانه های جمعی هیچ چیزی نمی گویند از اربعین حسین بن علی و بزرگترین تجمع انسانی روی کره زمین
لبیک یا حسین یعنی دنیا بدون ظلم و یعنی نابودی تاریکی و پیروزی خون بر شمشیر... "لبیک یا حسین"‌ تن کفر را می لرزاند...
.............................
مهدی فاطمه (عج) هم میان جمعیت است... مگر می شود نباشد؟
خیلی از منتظران واقعی و سربازان و خونخواهان جد شهیدش همینجا جمع اند... حضرت منتقم مگر می شود نباشد در جمع خونخواهان و عزاداران حسینش؟
 
به نظرم روزی کار به جایی خواهد رسید که یا اربعین پیاده می روی کربلا و یا شیعه نیستی و منتظر امام نیستی...
 
امروز روز ندای "العجل یا حجة الله"‌ است،‌ دعا کنیم برای روزی که ندای "الا یا اهل العالم"‌ به گوش عالم برسد و آن روز،‌ روز حسین است...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد