بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

رهبرا راهبری بنما


به دلیل درخواست دوستان این مطلب رو در صفحه اول تایپیک گذاشتم.

اول از همه با اجازه رهبر عزیزم این متن را مینویسم و این را میگویم که رهبرا ما منتظر صحبت شما هستیم که راهبری بنمایید ولی این دل تنگم من را مجبور کرد که چند کلامی صحبت کنم.صحبت های رئیس جمهور را در نگاه کلی اینطور نگاه میکنیم و یکسری سوال برایم پیش می آید. که اول از همه خود آقای رئیس جمهور انتظارات را در مردم ایجاد کرد و فرمود تحول اقتصادی در 100 روز و پایان 100 روز گزارش خواهم داد و خود انتظارات را در مردم ایجاد کرد کسی که از مشکلات و حجم آن خبر ندارد پس بر چه مبنا و با چه برنامه ای وعده حل آنرا ظرف 100 روز می دهد؟و آیا در این گزارش از عملکرد و برنامه های خود چقدر گفت؟ چقدر دولت قبلی را تخریب کرد؟ آیا حضرت آقا نگفتند که تمام دولت ها زحمت کشیدند؟چرا زحمات دولت قبل را زیر سوال بردید؟آیا نگفتید مشکلات کشور در بی تدبیری است(تحریمها نیست)؟چرا برنامه و تدبیر خود را نگفتید؟چرا راه حل را در خارج از کشور و پای میز مذاکره دیدید؟ آیا نگفتید دلار چرا اینقدر بالاست؟ چرا سیر نزولی قیمت دلار را جلویش گرفتید؟آیا قیمت خودرو را نگفتید چرا آشفته است؟ پس چرا قیمت خودرو بالاتر رفت؟(آن بنده خدا لااقل می گفت کیلویی چند پراید).آیا قرار نبود در تبلیغات خود گفته بودید یارانه نقدی+یارانه کالا؟ لحن منت گونه اعضای کابینه در رابطه با پرداخت یارانه ها اینبار نیز در گزارش 100 روزه بارها دیده شد؛این درحالیست که مردم چندین برابر یارانه ها را در قالبهای مختلف به دولت پرداخت می کنند و لزومی ندارد که هربار این مسئله پیش کشیده شود که ما به شما یارانه پرداخت می کنیم و یا تا فلان تاریخ همین نحوه است.پرداخت یارانه از وظایف محوله مجلس بر دولت است و هر شیوه غیرکارشناسی دیگری تا این زمان بجز پرداخت نقدی محکوم به شکست می باشد.واقعاً تأسف خوردم که یکی از اعضای کابینه از کوپن ارزاق بجای یارانه های نقدی سخن گفت و آنرا بهتر دانست و رئیس جمهور نیز به شکل دیگر در برنامه مورد بحث از تغییر نحوه پرداخت یارانه ها در سال 93 سخن به میان آورد.مگر مشکلات کوپن در سه دولت موسوی و هاشمی و خاتمی را فراموش کرده اید؟!دلال و دلال بازی و رانت های کلان دولتی که در این میان چه میلیاردرهایی یک شبه پدید نیامد،مشکلات شبکه توزیع و کمبود کالا،محدود شدن حق انتخاب و از همه مهمتر بی عزت کردن مردم درصف های دو کیلو قند و شکر و برنج و امثالهم؛از مجلس به جد می خواهیم جلوی این اعمال سلیقه های نابجا را بگیرد.پس چه شد؟ اگر گفتند من با کلید آمده ام پس این تغییر1500 نفر در 100 روز با چه ابزاری است که به جان دولت افتاده است؟و هزاران سوال دیگر که جوابش برایم نیمه تمام مانده است.

و اما صحبت آخر ،شنیده شده که قرار است ساخت راکتور سوخت 20 درصد را متوقف کنیم که حاصل مذاکرات اخیر 5+1 میباشد و دوستان افتخار میکنند این گوشه ای از امتیازاتی است که ما داده ایم و امیدوارم که چیزهای دیگری که شنیدهام اشتباه باشد.ما برای رسیدن به این سوخت خون داده ایم و دست غرب را کوتاه کردیم در ادمه نظر شما را به اهمیت این موضوع جلب میکنم. سعید جلیلی در این باره گفته بود: وقتی در گفت‌وگوهای ژنو 2 گفتیم اگر سوخت را ندهید خودمان آن را تهیه می‌کنیم، برخی از آنها لبخندی زدند که من آن را فراموش نمی‌کنم، ما گفتیم اگر اینطور است خودمان سوخت را تولید می‌کنیم و این اقدام با ظرفیت دانشمندان و جوانان انجام شد و سوخت 20 درصد تهیه شد که شهید شهریاری نقش ارزشمندی در این راستا داشت اما آنها گفتند تبدیل سوخت به صفحات سوخت کار دیگری است که هر کسی نمی‌تواند آن را انجام دهد تا نهایتا ما در 25 بهمن 90 سوخت 20 درصد را به صفحات سوخت تبدیل کردیم و آن را در راکتور تهران قرار دادیم بنابراین ظرفیت‌هایی برای جمهوری اسلامی فراهم شد و بعد از آن نامه‌نگاری برای شروع گفت‌وگو دنبال شد.

با تمام این اوصاف گوش به فرمان ولی امر خود عمار گونه نشسته ایم و منتظر گفتن لبیک یا خامنه ای ،لبیک یا حسین است تا نگزاریم خون شهدایمان پایمال شود و نمیگذاریم عاشورا تکرار شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد