بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

صرفه جویی و اسراف...

                     مفاسد باید به دور از «اظهارات نسنجیده» و با «حفظ آرامش افکار عمومی» پیگیری شود

صرفه‌جویى، یعنى آن چیزى را که قابل استفاده است و مى‌توانیم از آن استفاده کنیم، دور نریزیم. نسبت به امکانات، با هوس رفتار نکنیم. دائماً چیزهاى ماندگار را نو کردن و چیزهاى ضایع نشدنى را دور ریختن، روش درستى نیست. به نظر من باید مسؤولان کشور، راه صرفه‌جویى و مقابله با اسراف را به مردم بیاموزند. من به صورت کلّى این را عرض مى‌کنم. خودِ مسؤولان دولتى هم نباید اسراف کنند. اسراف مسؤولان دولتى، از اسراف مردم عادّى مضرتر است؛ زیرا که این اسراف در بیت‌المال است.(بیانات امام خامنه ای)

نظرات 2 + ارسال نظر
ی میرزایی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 http://mamlekate.blogsky.com/

سلام خوبه که یک مطلبی در مورد اخرین فرمایش اقا یعنی روحیه امید بنویسی

سلام ممنون از نظرت من هم همین قصد را دارم در مطلب های اخیر مورد قناعت و صرفه جویی و غیر...برای روی آوردن به یک راهکار و روحیه در زندگی رو میخوام اشاره کنم.نه فقط صرف گفتن روحیه امید تمام کنیم قضیه رو.

اشخور چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:16

اللهم اعطنی من فضلک

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد