بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

یادی از شهدا

                   

به پهلوى شکسته فاطمه زهرا سلام الله علیها قسمتان مى‏دهم که ، حجاب را ، حجاب‏ را، حجاب را رعایت کنید. شهید حمید رستمى

نظرات 1 + ارسال نظر
منهاجیار پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:15

به نام خدای مهربان

با عرض سلام

من مدت ها به دنبال برنامه ای برای رسیدن به کمال واقعی و سعادت ابدی بودم و بالاخره با عنایت مولایم حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) بدان رسیدم. به شکرانه این هدایت، هر کس را که احساس کنم نیاز به برنامه و استاد برای تکاملش دارد به راهی که یافتم، راهنمایی می کنم.

«منهاج فردوسیان» نام یک نظام جامع تربیتی است که زیر نظر مراجع معظم تقلید و در شهر مقدس قم نوشته شده است. از شما دعوت می کنم دقایقی را صرف مطالعه درباره این برنامه بفرمایید. شاید شما هم راه روشن را برای تکامل خود انتخاب کردید.

www.HajFerdowsi.Com

www.Hajferdowsi.Net


این هم آدرس وبلاگ من است. لطفاً سری به من هم بزنید.

www.menhajyar.mihanblog.com

با سلام خدمت دوست عزیز مطالب خوبی بود ولی به نظر بنده در حد کلاس ابتدایی هستش و من برای کلاس بالاتر میجنگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد