بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

نظر امام در مورد کشتار حجاج ایرانی

 

6 ذى الحجه
کشتار حجاج ایرانى در مکه
روز 6 ذى الحجه سال 1407 ه .ق ، یادآور کشتار کبوتران خونین بالى است که به جرم برائت از مشرکان و بى زارى از شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب ، در سرزمین وحى به زمین افتادند. در این روز عوامل استکبار با هتک حرمت حرم امن الهى بیش از 400 زائر ایرانى و غیر ایرانى را به شهادت رساندند و در تاریخ صفحه اى سیاه را ثبت کردند.

# حکومت سعودى مطمئن باشد که آمریکا لکه ننگى بر دامنش نهاده است که تا قیام هم با آب زمزم و کوثر پاک نمى شود.
# خونى که از دل اقیانوس بزرگ ملت ما بر سرزمین حجاز جارى شده است ، زمزم هدایتى براى تشنگان سیاست و ستمکاران در آن غرق و هلاک مى شوند.
# ما همه این جنایت ها را به حساب آمریکا گذاشته ایم و به یارى خدا و در موقع مناسب به حساب آنان خواهیم رسید و انتقام فرزندان ابراهیم از نمرودها و شیاطین و قارون ها خواهیم گرفت .
صحیفه نور جلد 20، ص 135
# زائران شریف با تقدیم شهداى بزرگ به پیشگاه مقدس حق از سازندگان و بانیان سیاست نه شرقى و نه غربى کعبه خداوند گشته اند.
صحیفه نور جلد 20، ص 136
# خداوند بزرگ را سپاس مى گذاریم که دشمنان ما و مخالفین سیاست اسلامى ما را از کم عقلان و بى خردان قرار داده است ، چرا که خودشان هم درک نمى کنند که حرکت کورشان سبب قوت و تبلیغ انقلاب ما و معرف مظلومیت ملت ما گردیده است .
صحیفه نور جلد 20، ص 134
# جنایت تاریخى شکستن احترام امن الهى که دل مسلمان متعهد جهان را آتش زد، چیزى نیست که تا ابد بشود آن را فراموش کرد و یا ساکت بود.
صحیفه نور جلد 20، ص 148
# کشتار زائران خانه خدا، توطئه اى براى حفظ سیاست هاى استکبار و جلوگیرى از نفوذ اسلام ناب محمدى صلى الله علیه و آله است .
صحیفه نور جلد 20، ص 231
# ... خدا را سپاس مى گزاریم که در میثاقمان با خداى کعبه پایدار مانده ایم و پایه هاى برائت از مشرکین را با خون هزاران شهید از عزیزانمان بنیان نهاده ایم ... ما مظلومین همیشه تاریخ ، محرومان و پابرهنگانیم . ما غیر از خدا کسى را نداریم و اگر هزار قطعه قطعه شویم ، دست از مبارزه با ظالم برنمى داریم .
صحیفه نور جلد 20، ص 232 -

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد