بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی
بصیرت

بصیرت

معارفی،سیاسی

روز جانباز از نگاه امام خمینی قدس(سره)

4 شعبان
روز جانباز
به پاس قدردانى از ایثار و جان فشانى هاى قهرمانان هشت سال دفاع مقدس که در راه پاسدارى از دین و شرف این سرزمین ، مجروح شده و عضوى از پیکر خویش را نثار دوست کرده اند، روز میلاد پرچمدار صحراى نینوا، قمر بنى هاشم اباالفضل العباس علیه السلام را روز جانباز نام نهاده اند.

# شما رهبران این نهضت هستید.
صحیفه نور جلد 16، ص 28
# مجروحین و معلولین خود چراغ هدایتى شده اند که در گوشه گوشه این مرز و بوم به دین باوران راه رسیدن به سعادت آخرت را نشان مى دهند، راه رسیدن به خداى کعبه را.
صحیفه نور جلد 21، ص 32
# برادرهاى من ! خواهرهاى من ! بچه هاى عزیز من !
من مى دانم که شما در رنج هستید و من هم شریک شما در رنج هستم من هم مثل یک برادرى که برادرش و خواهرش در رنج است ، مثل یک پدرى که اولادش در رنج است من هم شریکم با شما در رنج .
صحیفه نور جلد 11، ص 212

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد